معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

قیمت غذاساز بوش مدل mcm3501m

آبمیوه گیری بوش مدل MCM3501 یکی از محصولات چندکاره و بسیار کاربردی شرکت بوش می باشد. آشپزی یک هنر سرگرم کننده و لذت بخش است، اما زمان زیادی می برد. اما اگر در حین کار یک دستیار حرفه ای و سریع یا یک غذاساز داشته باشید، می توانید از آشپزخانه خود لذت ببرید و از بسیاری از کارهای سخت و زمان برای او لذت ببرید. غذاساز بوش MCM3501 دستیار مورد نیاز شما در آشپزخانه است که نه تنها لذت آن را چند برابر می کند، بلکه سرعت شما را نیز افزایش می دهد. غذاساز بوش MCM3501 دستگاهی جمع و جور با عملکردهای فراوان است. غذاساز بوش مدل MCM3501 قابلیت خرد کردن، آسیاب کردن، مخلوط کردن، آسیاب کردن را دارد. برای آشنایی بیشتر با غذاساز بوش MCM3501 با ما همراه باشید. برای خرید و اطلاع از قیمت پردازنده بوش با ما همراه باشید.

قیمت غذاساز بوش mcm3501m

قیمت غذاساز بوش mcm3501m در فروشگاه های لوازم خانگی مختلف متفاوت است. این قیمت پایین ترین قیمت ارائه شده در فروشگاه باما کالا می باشد. در ادامه به دیگر ویژگی های غذاساز می پردازیم. همچنین غذاساز بوش MCM3501 مجهز به دیسک همزن برای مخلوط کردن تخم مرغ و خامه است که برای تهیه شیرینی، کیک و دسر بسیار موثر است. لوازم جانبی غذاساز MCM3501 بوش فاقد BPA است که تماس آن با مواد غذایی به هیچ وجه مضر است. تمام لوازم جانبی غذاساز MCM3501 بوش در داخل کاسه قرار می گیرد و غذاساز MCM3501 بوش را به یک دستگاه جمع و جور تبدیل می کند. تمام لوازم جانبی غذاساز MCM3501 بوش قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و در وقت شما صرفه جویی می کند. پایه غذاساز MCM3501 هنگام روشن شدن دستگاه به عنوان فن عمل می کند و از سر خوردن دستگاه جلوگیری می کند. غذاساز بوش MCM3501 را می توان در داخل خودرو قرار داد. غذاساز بوش MCM3501 مجهز به قفل ایمنی برای در و کاسه است و تا زمانی که کاسه و درب آن در جای خود قرار نگیرد، دستگاه کار نخواهد کرد. از دیگر محصولات مشابه می توان به غذاساز بوش MCM640604 اشاره کرد.

ویژگی های غذاساز MCM3501 بوش

غذاساز بوش MCM3501 رنگ بدنه استیل کاسه پلاستیکی شفاف 2.3 لیتری معادل 800 گرم خمیر ساخت اسلوونی و دارای مجوز آلمان. ابعاد غذاساز MCM3501 بوش به شرح زیر است: 260*220*375. غذاساز بوش MCM3501 دارای موتور قدرتمند 800 وات و 2 تنظیم سرعت با امکان عملکرد پالس می باشد. غذاساز بوش مدل MCM3501 قابلیت خرد کردن انواع سبزیجات، سبزی و پنیر را دارد. غذاساز بوش MCM3501 قادر به ترکیب انواع اسموتی ها می باشد. این دستگاه شامل یک ظرف پلاستیکی شفاف پلی کربنات به ظرفیت 1 لیتر برای تهیه اسموتی و خرد کردن یخ می باشد. غذاساز بوش MCM3501 قابلیت آسیاب کردن دانه ها و ادویه ها را دارد و می توانید طعم غذای خود را با ادویه های تازه آسیاب شده تغییر دهید. غذاساز بوش MCM3501 دارای دیسک های فولادی ضد زنگ است که قابلیت چرخش معکوس را دارد و امکان برش های نازک و درشت و ذرات درشت و ریز را فراهم می کند.

 

نحوه استفاده از غذاساز بوش MCM3501

برای برش مواد کافی است تیغه دستگاه را ثابت کنید سپس ظرف را گذاشته و درب دستگاه را ببندید و مواد را ریخته و دستگاه را در سطح 1 یا 2 قرار دهید. برای شستشوی مواد کافی است دیسک لازم را در دستگاه قرار داده و کاسه را گذاشته و مواد را داخل دستگاه بریزید و شروع به کار کنید. برای تنظیم صافی باید کوزه مخصوصی را روی دستگاه نصب کنید. برای استفاده از آسیاب باید یک کاسه مخصوص روی دستگاه گذاشته و سپس شروع به کار کنید. مقاله مقایسه غذاسازهای بوش در سال 2022 را حتما بخوانید.

درباره برند بوش

دستگاه چند کاره بوش MCM3501 یکی از پرفروش ترین دستگاه های چندکاره موجود در بازار است. بوش با بهره گیری از بهترین فناوری ها و مواد اولیه، پیشرو در زمینه تولید لوازم خانگی در جهان است. این شرکت آلمانی یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان محسوب می شود. محصولات این شرکت شامل یخچال، فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، آسیاب، ماشین های چند کاره، اتو بخار، چرخ گوشت، مخلوط کن، چرخ گوشت، گوشت، چرخ، توستر، ساندویچ، جاروبرقی، جاروبرقی های شارژی , آبمیوه گیری , مخلوط کن انواع فر توکار و لوازم خانگی. فروشگاه اینترنتی باما کالا یکی از عرضه کنندگان محصولات بوش می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۵:۱۳ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)