معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

اتو بیم 3903

اتو بیم 3903 یکی از اتوهای قدرتمند با ظرفیت 2400 وات می باشد. اتو بخار یکی از کاربردی ترین و مهم ترین وسایلی است که توسط هنری دبلیو سیلی از نیویورک اختراع شد. بهترین اتو برای مصارف خانگی اتو بخار دستی است که در سطل های بزرگ عرضه می شود. اگر روزانه لباس‌های زیادی برای اتو کردن دارید، اتو بخاری بخرید که آب بیشتری در خود نگه دارد. در غیر این صورت، یک اتو بخار معمولی برای شما مناسب است. اتو بخار در انواع مختلفی در بازار لوازم خانگی وجود دارد. برند بیم یکی از پیشروترین تولیدکنندگان تیرآهن است. اگر قصد خرید اتو دارید، خرید اتو بخار را توصیه می کنم. شاید بپرسید چرا! برای پاسخ، مشخصات زیر را بخوانید.

ویژگی های اتو بخار بیم مدل SI3903

اتو بخار بیم مدل SI3903 با ظرفیت مخزن 300 میلی لیتر یکی از قوی ترین اتوهای بخار شرکت بیم محسوب می شود. اتو بخار تابشی مدل SI3903 امکان بخار دهی عمودی را دارد، همچنین به کمک این اتو لباس ها و پرده های آویز شده صاف می شوند. محتوای اتو بخار تاثیر زیادی در فرآیند اتو دارد. به عنوان مثال اتوهای تیتانیوم و سرامیک نظافت راحت تری دارند و در برابر آسیب مقاومت بیشتری دارند و محصول مذکور یکی از مدل های اتو بخار کف سرامیکی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های اتو بخار Beam SI3903 سیستم ضد چکه است که تمیز و بدون لک ماندن لباس ها را تضمین می کند. سیستم حفاظت از رسوبات از دیگر ویژگی های این اتو است که در تمامی اتوهای برند بیم مشترک است. Beam Steam Iron SI3903 دارای بخار پرفشار فوری است که هر سوختگی را صاف می کند. از دیگر محصولات باکیفیت می توان به اتو بخار تیرآهن مدل SI3901 اشاره کرد.

نحوه استفاده از اتو بخار

اتو بخار بیم SI3903 همان اتوی بی باک است. با این تفاوت که مخزن آب آن به صورت جداگانه طراحی شده است. باید کتری را آب کنیم و اتو را روشن کنیم. سپس با چرخاندن سطح اتو مطابق با پارچه، ظرف 2 دقیقه دستگاه آماده استفاده می شود. در اینجا، لطفاً به مقاله 10 نکته اساسی اتو که باید بدانید مراجعه کنید.

بیم


اتو بخار پرتویی نوع SI3903 یکی از محصولات قدرتمند برند بیم می باشد. محصولات شرکت آلمانی Beem شامل لوازم خانگی و آشپزخانه است که با استفاده از آخرین تکنولوژی و کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه شده است. لوازم خانگی شامل آرام پز، بخارپز، چای ساز، کباب پز، اتو بخار، جاروبرقی، ساندویچ ساز، پلوپز، چرخ گوشت، گریل، جاروبرقی و غذاساز می باشد. محصولات الکترونیکی می توانند نیازهای خانه و آشپزخانه شما را برآورده کنند. فروشگاه باما کالا نماینده محصولات بیم بوده و مشتریان گرامی کلیه محصولات برند بیم را ارائه می نماید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۲۶ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)