معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

آب میوه گیری بوش mes3500

آب میوه گیری بوش MES3500 با فولاد ضد زنگ بادوام خود یکی از بهترین آبمیوه گیری های موجود در بازار است. همه ما می دانیم که آب میوه سرشار از مواد مغذی و ویتامین است و نوشیدن آنها در کنار شادی برای بدن بسیار مفید است. این نوشیدنی های سرگرم کننده بسیار ساده و راحت خواهد بود، به خصوص برای افرادی که دوست ندارند میوه بخورند. پس با خرید یک آب میوه گیری مناسب به راحتی می توانید آب میوه تازه تهیه کنید. امروزه نوشیدنی های ارزان قیمت در بازار به فروش می رسد اما کیفیت خوبی ندارند. با خرید یک نوشیدنی باکیفیت می توانید به راحتی در خانه آب میوه درست کنید و از آن لذت ببرید. متاسفانه امروزه به دلیل زمان بر بودن شستشوی قطعات آب میوه، آب میوه های صنعتی و آماده جایگزین آب میوه های خانگی شده است. چون شستن تمام آن قطعات ریز و درشت بعد از آب گیری سخت است. اما با خرید آبمیوه گیری بوش این مشکل را نخواهید داشت. زیرا قطعات این دستگاه پس از استفاده با ماشین ظرفشویی قابل شستشو می باشد. همچنین دستگاه پرس کن MES3500 بوش مجهز به عملکرد توقف چکه است که سطح کار شما را تمیز نگه می دارد. آبمیوه گیری بوش مدل 3500 به گونه ای طراحی شده است که به محض بسته شدن شیر آب چکه نمی کند. در ادامه با این آبمیوه گیری فوق العاده بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

ویژگی های آبمیوه گیری بوش MES3500
قدرت موتور 700 وات
یک نوع آبمیوه گیری تک کاربره
قطر دهانه 73 میلی متر است
ظرفیت مخزن آب میوه 1.25 لیتر می باشد
2 سطح تنظیمات سرعت وجود دارد.
دارای قفل ایمنی

آب میوه گیری MES3500 بوش با قدرت موتور 700 وات امکان آبگیری انواع میوه و سبزیجات با درجه سختی و نرمی متفاوت را با سرعت بالا و کیفیت عالی فراهم می کند. هر قسمت از آب میوه گیری MES3500 بوش با آبمیوه عاری از مواد مضر BPA در تماس است، بنابراین آبمیوه ای خوشمزه و سالم خواهید داشت. فشار عالی آب میوه گیری 3500 بوش که از استیل ضد زنگ ساخته شده است، آبمیوه باکیفیت خالصی را در اختیار شما قرار می دهد. جاروبرقی بوش MES3500 مجهز به عملکرد توقف ایمنی است. بنابراین، دستگاه تنها زمانی شروع به کار می کند که تمام قطعات به درستی قرار گرفته و درب دستگاه بسته شود. این عملکرد دستگاه از آسیب دیدن افراد و تف کردن اشیاء بیرونی جلوگیری می کند.

دهانه آب میوه گیری بوش MES 3500 به اندازه یک سیب بزرگ در 73 میلی متر است، بنابراین نیازی به برش میوه به قطعات کوچک نیست. مخزن خمیر آب میوه گیری 3500 بوش بزرگ و دارای ظرفیت 2 لیتر می باشد. آبمیوه گیری نشکن بوش MES3500 با ظرفیت 1.25 لیتر و قابلیت جداسازی فوم آب میوه از مزیت های این محصول می باشد. دسته آبمیوه گیری بوش مدل 3500 از آلومینیوم ریخته گری می باشد که امکان بسته شدن محکم تری دستگاه را فراهم می کند. آبمیوه گیری بوش مدل 3500 دارای برس برای نظافت آسان سطوح صاف می باشد. پایه پلاستیکی آب میوه گیری MES3500 بوش مانند یک فن به سطح کار می چسبد و از حرکت دستگاه جلوگیری می کند. یکی از محصولات مشابه این محصول آبمیوه گیری بوش MES25A0 می باشد.

کار با آبمیوه گیری بوش MES3500

نحوه استفاده از آبمیوه گیری بوش MES3500 بسیار ساده است. فقط میوه را آماده کنید. و بسته به میزان سختی میوه دکمه تنظیم سرعت (1 برای میوه نرم و 2 عدد برای میوه سفت) را فشار دهید تا داخل دستگاه ریخته و با کمک دستگاه دستگاه میوه را به داخل هدایت کنید. مراقب باشید قبل از قرار دادن قابلمه زیر شیر آب، شیر آب را باز نکنید. در مطلب بعدی ۵ نوع آب میوه گیری خانگی و طرز تهیه آن ها با آب میوه گیری بوش را بخوانید.

درباره برند بوش

آبمیوه گیری بوش MES3500 با رنگ استیل زیبای خود مانند ستاره ای نقره ای در آشپزخانه شما خواهد درخشید. این محصول یکی از محبوب ترین آبمیوه گیری های موجود در بازار است که با آخرین تکنولوژی طراحی شده است. شرکت بوش یکی از غول های صنعت لوازم خانگی در جهان است که همواره در تولید محصولات جدید و مطابق با نیازها و فناوری های روز دنیا پیشگام بوده است. محصولات این شرکت شامل یخچال، فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خردکن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، میکسر، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندویچ ساز، جاروبرقی، جارو شارژی می باشد. , آبمیوه گیری , بلندر انواع فر و لوازم خانگی. توکو باما کالا پارسی یکی از نمایندگی های فعال در عرضه محصولات بوش می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۵۵ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)