معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

قیمت آب میوه گیری بوش مدل mes4010

آبمیوه گیری بوش MES4010 جدیدترین و پرکاربردترین آبمیوه گیری شرکت بوش می باشد. امروزه خرید آبمیوه گیری ارزان تر از خرید آب میوه از خارج است. آب میوه ها محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان هستند. آب میوه ها سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها هستند و نوشیدن آنها برای همه لذت بخش است. متاسفانه در این زمان به دلیل طولانی شدن مراحل شستشوی قطعات تهیه نوشیدنی، آب میوه های خانگی جایگزین آب میوه های صنعتی و آماده شده است. اما با خرید آب میوه گیری بوش MES4010 این مشکل را نخواهید داشت و به راحتی می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. زیرا قطعات را می توان در ماشین ظرفشویی شست. هنگام خرید و استفاده از آب میوه گیری بوش MES4010 نیازی به خرد کردن میوه ها نیست زیرا دهانه ورودی میوه در آب میوه گیری MES4010 بوش تقریبا معادل یک سیب بسیار بزرگ (84 میلی متر) است. آبمیوه گیری بوش مدل 4010 قوی ترین و بزرگترین آبمیوه گیری شرکت بوش می باشد. با خرید آب میوه گیری بوش و استفاده از آن حجم بیشتری آب میوه در یک بار استفاده از دستگاه خواهید داشت. در ادامه با این آبمیوه گیری غول پیکر بیشتر آشنا می شویم.

ویژگی های مدل آبمیوه گیری بوش MES4010

توان موتور دستگاه 1200 وات می باشد
قطر دهانه دستگاه 84 میلی متر است
ظرفیت بشکه آب میوه 1.5 میلی لیتر است
ظرفیت مخزن زباله 3 لیتر می باشد
دارای 3 تنظیم سرعت

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 دارای موتور قدرتمند 1200 وات می باشد.این محصول به شما این امکان را می دهد که به سرعت و با کیفیت عالی از انواع میوه ها و سبزیجات نرم و سفت آب میوه بگیرید.تمامی قطعات آب میوه گیری MES4010 بوش که با آب میوه حاوی مواد مضر BPA نیست، بنابراین بسیار خوشمزه و خوش طعم است. آبمیوه سالم خواهید داشت کلیه قطعات آبمیوه گیری بوش مدل 4010 پس از استفاده قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. علاوه بر این آبمیوه گیری بوش MES4010 دارای برس عالی برای تمیزکردن فیلتر و قطعات دستگاه می باشد که کار شما را راحت می کند.از دیگر تفاوت های آب میوه گیری بوش مدل 4010 با سایر آب میوه گیری های بوش وجود تیغه سرامیکی در این دستگاه می باشد. که به دلیل سطح صاف، صاف و غیر ساینده، خالی، تجمع آهک نیست و به راحتی قابل شستشو است.


قیمت آب میوه گیری بوش مدل mes4010 با نازلترین قیمت در فروشگاه باما کالا عرضه می شود و در هنگام خرید گارانتی محصول نیز به شما داده می شود. دستگاه آب میوه گیری بوش مدل MES4010 دارای عملکردی برای جلوگیری از چکه آب است، این عملکرد به تمیز نگه داشتن سطح کار شما کمک می کند. طراحی این شیر آب به گونه ای است که به راحتی می توانید آب را داخل مخزن بریزید و با خاموش کردن آن هیچ قطره ای مشاهده نخواهید کرد. مخزن آب 4010 بوش بزرگ (3 لیتر) است و مخزن جدا نشدنی آن با قابلیت جداسازی حباب ها از آب دارای ظرفیت 1.5 لیتر است. موتور این شیر آب مجهز به عملکرد توقف ایمنی است. بنابراین، موتور تنها زمانی روشن می شود که تمام قطعات به درستی قرار گرفته باشند و درب موتور بسته باشد. عملکرد این دستگاه جلوگیری از آسیب انسان و پراکندگی مواد خارجی می باشد. دسته مخلوط کن MES4010 بوش از آلومینیوم مهر و موم شده ساخته شده است که باعث می شود دستگاه محکم تری بسته شود. پایه پلاستیکی مخلوط کن MES4010 بوش به سطح کار می چسبد و از حرکت دستگاه جلوگیری می کند. از دیگر محصولات مشابه این آب میوه می توان به آب میوه گیری بیم مدل FP-2003 اشاره کرد.

نحوه استفاده از آبمیوه گیری بوش MES4010

برای کار با آبمیوه گیری بوش MES4010 ابتدا باید میوه را آماده کنید. کوزه را زیر شیر آب قرار دهید و آن را باز کنید و بسته به سختی و نرمی میوه یکی از سطوح را انتخاب کنید و دستگاه را روشن کنید. همچنین می توانید از ماشین ظرفشویی برای شستشوی قطعات استفاده کنید. در زیر پیشنهاد می کنیم مقاله ای در مورد خرید بهترین آبمیوه گیری بوش آلمانی اصل در سال 2022 را مطالعه کنید.

درباره برند بوش

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 مدرن ترین و جذاب ترین آبمیوه گیری شرکت بوش است که با استفاده از آخرین تکنولوژی ها طراحی شده است. شرکت بوش یکی از غول های صنعت لوازم خانگی در جهان است که همواره در تولید محصولات جدید پیشگام بوده و از نیازها و فناوری های روز دنیا پیروی می کند. محصولات این شرکت شامل یخچال، فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خردکن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، میکسر، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندویچ ساز، جاروبرقی می باشد. ، جارو شارژی، آبمیوه گیری، مخلوط کن، انواع فر توکار و لوازم خانگی. فروشگاه باما کالا یکی از نمایندگی های فعال در زمینه عرضه محصولات بوش می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۰:۲۶ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)