معرفي بهترين لوازم خانگي معرفي بهترين لوازم خانگي .

معرفي بهترين لوازم خانگي

چاي ساز سماور مايرباخ

چاي ساز سماور مايرباخ مدل MB200 دستگاهي مدرن اما سنتي است كه علاوه بر دستگاه چاي ساز مي توان آن را يك سماور الكترونيكي نيز دانست. براي همه ما ايراني ها نوشيدن چاي يكي از مهم ترين بخش هاي زندگي است كه نه تنها تشنگي را رفع مي كند، بلكه لذت بخش و با طراوت نيز مي باشد. به نظر ما نوشيدن يك فنجان چاي خستگي بعد از كار در طول روز را برطرف مي كند. در گذشته از سماور زغال سنگ براي جوشاندن آب و دم كردن چاي استفاده مي كردند. با گذشت زمان و پيشرفت علم، سماورهاي برقي و گازي توليد شد و در نهايت چاي بازار را به دست گرفت. در حال حاضر به دليل كمبود وقت وسايل برقي متنوع و كاربردي توليد شده است كه بسيار كارآمد هستند. چاي ساز الكترونيكي يكي از اين اختراعات است كه فرآيند دم كردن چاي را بسيار سريع مي كند. در دسترس بودن دستگاه چاي ساز در فروشگاه هاي لوازم خانگي به سرعت افزايش يافته است و بسياري از مردم به فكر خريد چاي ساز هستند. Meyerbach يكي از توليد كنندگان و توزيع كنندگان پيشرو انواع چاي سازهاي الكترونيكي پرقدرت است. چاي ساز سماور مايرباخ مدل MB200 يكي از اين لوازم كاربردي است كه در كافي شاپ باما به فروش مي رسد.

چاي ساز سماور MB200 مايرباخ داراي 1500 وات قدرت است كه براي تهيه چاي ايراني به سرعت آب را مي جوشاند. يكي از ويژگي هاي چاي ساز سماور MB200 مايرباخ اين است كه پس از جوشيدن آب به طور خودكار خاموش مي شود. ظرفيت كتري 3 ليتر است كه به نوبه خود ظرفيت بالايي دارد و براي مهماني ها مناسب خواهد بود; ظرفيت چاي نيز 600 ميلي ليتر طراحي شده است. جنس جنس سماور از پلاستيك مقاوم و جنس قوري از شيشه پيركس است كه در برابر رطوبت بسيار مقاوم است. اين چاي ساز براي خانواده هاي پرجمعيت و پرمشغله توصيه مي شود. از ديگر محصولات مشابه اين دستگاه مي توان به چاي ساز بوش TTA2010 اشاره كرد.

ويژگي هاي چاي ساز سماور مايرباخ مدل MB200

توان 1500 وات
حجم كتري 3 ليتر است
ظرفيت قوري 600 ميلي ليتر است
خاموشي خودكار

چگونه از چاي ساز سماور مايرباخ MB200 استفاده كنيم؟

با ست چاي خوري سماور مايرباخ MB200 كافي است براي تهيه چاي به اصول اوليه وصل شويد. آب را داخل كتري بريزيد، درب آن را ببنديد و دكمه شروع را فشار دهيد. وقتي آب جوش آمد، چاي و آب جوش را داخل قوري بريزيد و روي قوري بگذاريد و چند دقيقه صبر كنيد تا چاي دم بكشد. از پر كردن بيش از حد كتري خودداري كنيد. براي افزايش طول عمر قوري بهتر است قوري و قوري را بعد از استفاده با آب و صابون ملايم بشوييد تا از تجمع گل و لاي و رسوب جلوگيري شود.

درباره برند ميرباخ

چاي ساز سماور Meyerbach MB200 يكي از چاي سازهاي جمع و جور ميرباخ آلمان است. كارخانه مايرباخ در آلمان تاسيس شد و با توجه به تاريخچه برند مايرباخ، تمامي محصولات مايرباخ از ابتدا با بهترين كيفيت توليد شده اند. محصولات اين شركت تحت آزمايشات و آزمايشات زيادي قرار گرفته اند و نوآوري و خلاقيت لوازم خانگي اين برند باعث شده تا در رقابت با انواع ديگر طرح هاي مدرن و منحصر به فرد، موفقيت زيادي كسب كند. به عنوان بهترين كيفيت. محصولات مايرباخ شامل فر توكار مايرباخ، گاز روميزي مايرباخ، فر مايرباخ، مايكروفر مايرباخ، قهوه ساز مايرباخ، ماشين لباسشويي مايرباخ، شيرآلات مايرباخ، ماشين ظرفشويي مايرباخ، يخچال مايرباخ و سماور مايرباخ مي باشد. فروشگاه باما كالا سماور مايرباخ آلماني را در تهران به شما عزيزان عرضه مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۹:۱۰ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020

چرخ گوشت بوش MFW66020 با سيستم چرخش معكوس گوشت را به راحتي و كارآمد چرخ مي كند. چرخ گوشت چيزي است كه امكان چرخ كردن گوشت را به راحتي و بدون كمك چيزهاي ديگر فراهم مي كند. آنها اغلب براي تهيه گوشت و تكه هاي گوشت چرخ شده با دست استفاده مي شوند كه به يك محصول همگن بدون تاندون، غضروف و ساير قسمت هاي سخت گوشت تبديل مي شوند. اين روشي مطمئن، تميز و كارآمد براي تهيه گوشت هاي خالص يا مخلوط است و از مشكلات تهيه گوشت چرخ كرده با استفاده از چاقو يا ظروف تيز و خطرناك جلوگيري مي كند. چرخ گوشت دو نوع است يكي دستي با شفت كه بايد آن را بچرخانيد تا گوشت از آن عبور كند و آسياب شود و ديگري الكترونيكي كه با فشار يك دكمه به همين نتيجه مي رسد. چرخ گوشت برقي ساده و داراي قدرت رانندگي مداوم است، بنابراين نتيجه يكنواخت تر خواهد بود. قبل از خريد چرخ گوشت ابتدا كيفيت محصول را بررسي كنيد. چرخ گوشت هاي برقي توسط برندهاي زيادي توليد و روانه بازار مي شوند كه يكي از محبوب ترين و مورد اعتمادترين برندها برند بوش است. انواع چرخ گوشت بوش در فروشگاه هاي لوازم خانگي موجود و به فروش مي رسد. چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 يكي از مدل هاي اين دستگاه است، براي اطلاع از قيمت چرخ گوشت بوش با ما همراه باشيد.

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 با ظرفيت موتور 1800 وات يكي از محصولات بي نظير بوش مي باشد. ميزان توليد گوشت از اين دستگاه 3 كيلوگرم در دقيقه است كه با كمترين مصرف و انرژي كمتر ميزان گوشت را كاهش مي دهد. اين دستگاه تك سرعته بوده و با كليد روشن و خاموش كار مي كند. اين چرخ گوشت بوش داراي ديسك هاي 3 ميلي متري، ديسك هاي 4.8 ميلي متري و ديسك هاي 8 ميلي متري، سوسيس ساز و كباب ساز مي باشد. هنگام كار با چرخ گوشت بوش MFW66020 دستگاه هرگز تكان نمي خورد و حركت نمي كند و اين كار توسط پايه هاي كشويي انجام مي شود. از اين دستگاه مي توان علاوه بر برش گوشت براي كارهاي ديگري مانند برش پياز استفاده كرد. براي نگهداري ابزار اين دستگاه يك محفظه در دستگاه تعبيه شده است. يك قطعه بسيار كاربردي ديگر سوسيس ساز است كه از آن براي تهيه سوسيس خانگي استفاده مي كنيد. به طور كلي اين چرخ گوشت وسيله اي مفيد در آشپزخانه به حساب مي آيد. از ديگر محصولات مشابه اين دستگاه مي توان به بوش MFW68680 اشاره كرد.

نحوه استفاده از چرخ گوشت

براي استفاده از آسياب بوش MFW66020 ابتدا ميله مارپيچ توري گوشت را داخل مخزن قرار دهيد سپس اتو را نصب كنيد و ديسك يا توري مورد نظر خود را وصل كنيد سپس قفل يا مهره دهانه را بچرخانيد و قفل كنيد. سپس مخزن را به بدنه وصل كنيد. دستگاه را روي دستگاه قرار دهيد و آسياب مخصوص را وارد كنيد. دستگاه شما آماده است. مي توانيد از سبزي كاتر هم استفاده كنيد. براي تهيه كباب يا كالباس از لوله مخصوص استفاده كنيد. پيشنهاد مي كنيم چگونه از چرخ گوشت مراقبت كنيم؟ خواندن

درباره برند بوش

چرخ گوشت بوش MFW66020 يكي از بهترين چرخ گوشت هاي برند بوش مي باشد. بوش با استفاده از بهترين تكنولوژي و مواد اوليه، پيشتاز جهاني در توليد لوازم خانگي است. اين شركت آلماني يكي از قدرتمندترين توليدكنندگان لوازم خانگي در جهان به حساب مي آيد. به گفته بوش، محصولات و خدمات آنها براي توانمندسازي، بهبود كيفيت زندگي و كمك به حفظ منابع طبيعي طراحي شده اند. آنها مي خواهند كيفيت و قابليت اطمينان را ارائه دهند. به طور خلاصه: آنها مي خواهند فناوري ايجاد كنند كه "براي زندگي طراحي شده است". محصولات بوش شامل يخچال، فريزر، لوازم جانبي، ماشين لباسشويي، خردكن، ماشين ظرفشويي، غذاساز، چرخ گوشت، اتو بخار، مخلوط كن، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندويچ ساز، جاروبرقي، جاروبرقي شارژي، آبميوه گيري، ميكسر مي باشد. . ، انواع اجاق گاز و مبلمان. فروشگاه اينترنتي باما كالا يكي از نمايندگان فعال در عرضه محصولات بوش مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۷:۱۶ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خرد كن بوش مدل MMR15A1

خردكن بوش مدل MMR15A1 يك ابزار كاربردي در آشپزخانه است. خردكن هاي برقي در زمان گرانبهاي شما صرفه جويي مي كنند و فرآيند پخت و پز را سرعت مي بخشند. آنها به يك ابزار آشپزخانه مقرون به صرفه براي همه تبديل شده اند تا مواد طبيعي را به زيبايي برش دهند. مدل الكترونيكي هلي كوپتر در مقايسه با روش هاي دستي، اشيا را به سرعت برش مي دهد و تنها با يك فشار دادن به دستگاه، غذا را برش مي دهد. تيغه هاي فولادي ضد زنگ بادوام به برش سبزيجات به شكل دلخواه كمك مي كند. هنگام انتخاب بهترين مارك خردكن برقي، دانستن نوع مواد، ميزان آب، كيفيت مواد، استحكام شيشه، عملكرد مطمئن ماشين لباسشويي و قيمت دستگاه خردكن براي انتخاب آگاهانه اهميت دارد. اولين خردكن بوش يكي از مناسب ترين محصولات از هر نظر مي باشد. براي آشنايي بيشتر با اين محصول با ما همراه باشيد.


خرد كن بوش مدل MMR15A1 با توان 550 وات ابزاري نسبتا قدرتمند و كاربردي است. برش زن بوش آلماني براي برش دادن غذا به قطعات كوچك ايده آل است. مثلا با اين دستگاه مي توانيد سبزي پلو يا سابي كوكو را خرد كنيد و در يك چشم به هم زدن مواد را تهيه كنيد. حتي مي توانيد با اين دستگاه اسموتي درست كنيد. اين محصول داراي تيغه برش و ديسك همزن مي باشد، تيغه هاي آن از استيل ضد زنگ مي باشد كه به راحتي مي توانيد آن را در ماشين ظرفشويي قرار دهيد. پارچ اين دستگاه شيشه اي بوده و 1500 ليتر گنجايش دارد. اين دستگاه موادي مانند سبزيجات، پياز، گوجه فرنگي، آجيل و يخ را به قطعات كوچك خرد مي كند. با غذاساز مانند غذاساز بوش MC812M865 مي توانيد انواع غذاها را خرد كنيد.

نحوه استفاده 

استفاده از پاك كن بسيار آسان و بدون پيچيدگي است. فقط لبه برش را نگه داريد. غذا را داخل مخزن بريزيد، درب آن را محكم ببنديد و سپس آن را باز كنيد. سپس درپوش را فشار داد. تيغه برش حركت مي كند و شروع به كار مي كند. براي شستن هنگام چيدن برگ ها را جدا كرده و در قابلمه بريزيد و همه را بشوييد. در مقاله زير، بايد 7 نكته براي استفاده از غذاساز را بخوانيد كه بايد بدانيد.

 بوش

بوش يكي از غول هاي صنعت لوازم خانگي در جهان است كه همگام با نيازها و فناوري هاي روز دنيا همواره در زمينه توليد محصولات جديد و پيشرفته پيشگام بوده است. محصولات اين شركت شامل يخچال، فريزر سايد باي سايد، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، آسياب، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، مخلوط كن، آسياب، چرخ، توستر، ساندويچ، جاروبرقي، انواع جارو شارژي. . -در فر و لوازم خانگي فروشگاه باما كالا يكي از نمايندگي هاي فعال محصولات بوش مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۳:۴۹ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

قيمت غذاساز بوش مدل mcm3501m

آبميوه گيري بوش مدل MCM3501 يكي از محصولات چندكاره و بسيار كاربردي شركت بوش مي باشد. آشپزي يك هنر سرگرم كننده و لذت بخش است، اما زمان زيادي مي برد. اما اگر در حين كار يك دستيار حرفه اي و سريع يا يك غذاساز داشته باشيد، مي توانيد از آشپزخانه خود لذت ببريد و از بسياري از كارهاي سخت و زمان براي او لذت ببريد. غذاساز بوش MCM3501 دستيار مورد نياز شما در آشپزخانه است كه نه تنها لذت آن را چند برابر مي كند، بلكه سرعت شما را نيز افزايش مي دهد. غذاساز بوش MCM3501 دستگاهي جمع و جور با عملكردهاي فراوان است. غذاساز بوش مدل MCM3501 قابليت خرد كردن، آسياب كردن، مخلوط كردن، آسياب كردن را دارد. براي آشنايي بيشتر با غذاساز بوش MCM3501 با ما همراه باشيد. براي خريد و اطلاع از قيمت پردازنده بوش با ما همراه باشيد.

قيمت غذاساز بوش mcm3501m

قيمت غذاساز بوش mcm3501m در فروشگاه هاي لوازم خانگي مختلف متفاوت است. اين قيمت پايين ترين قيمت ارائه شده در فروشگاه باما كالا مي باشد. در ادامه به ديگر ويژگي هاي غذاساز مي پردازيم. همچنين غذاساز بوش MCM3501 مجهز به ديسك همزن براي مخلوط كردن تخم مرغ و خامه است كه براي تهيه شيريني، كيك و دسر بسيار موثر است. لوازم جانبي غذاساز MCM3501 بوش فاقد BPA است كه تماس آن با مواد غذايي به هيچ وجه مضر است. تمام لوازم جانبي غذاساز MCM3501 بوش در داخل كاسه قرار مي گيرد و غذاساز MCM3501 بوش را به يك دستگاه جمع و جور تبديل مي كند. تمام لوازم جانبي غذاساز MCM3501 بوش قابل شستشو در ماشين ظرفشويي است و در وقت شما صرفه جويي مي كند. پايه غذاساز MCM3501 هنگام روشن شدن دستگاه به عنوان فن عمل مي كند و از سر خوردن دستگاه جلوگيري مي كند. غذاساز بوش MCM3501 را مي توان در داخل خودرو قرار داد. غذاساز بوش MCM3501 مجهز به قفل ايمني براي در و كاسه است و تا زماني كه كاسه و درب آن در جاي خود قرار نگيرد، دستگاه كار نخواهد كرد. از ديگر محصولات مشابه مي توان به غذاساز بوش MCM640604 اشاره كرد.

ويژگي هاي غذاساز MCM3501 بوش

غذاساز بوش MCM3501 رنگ بدنه استيل كاسه پلاستيكي شفاف 2.3 ليتري معادل 800 گرم خمير ساخت اسلووني و داراي مجوز آلمان. ابعاد غذاساز MCM3501 بوش به شرح زير است: 260*220*375. غذاساز بوش MCM3501 داراي موتور قدرتمند 800 وات و 2 تنظيم سرعت با امكان عملكرد پالس مي باشد. غذاساز بوش مدل MCM3501 قابليت خرد كردن انواع سبزيجات، سبزي و پنير را دارد. غذاساز بوش MCM3501 قادر به تركيب انواع اسموتي ها مي باشد. اين دستگاه شامل يك ظرف پلاستيكي شفاف پلي كربنات به ظرفيت 1 ليتر براي تهيه اسموتي و خرد كردن يخ مي باشد. غذاساز بوش MCM3501 قابليت آسياب كردن دانه ها و ادويه ها را دارد و مي توانيد طعم غذاي خود را با ادويه هاي تازه آسياب شده تغيير دهيد. غذاساز بوش MCM3501 داراي ديسك هاي فولادي ضد زنگ است كه قابليت چرخش معكوس را دارد و امكان برش هاي نازك و درشت و ذرات درشت و ريز را فراهم مي كند.

 

نحوه استفاده از غذاساز بوش MCM3501

براي برش مواد كافي است تيغه دستگاه را ثابت كنيد سپس ظرف را گذاشته و درب دستگاه را ببنديد و مواد را ريخته و دستگاه را در سطح 1 يا 2 قرار دهيد. براي شستشوي مواد كافي است ديسك لازم را در دستگاه قرار داده و كاسه را گذاشته و مواد را داخل دستگاه بريزيد و شروع به كار كنيد. براي تنظيم صافي بايد كوزه مخصوصي را روي دستگاه نصب كنيد. براي استفاده از آسياب بايد يك كاسه مخصوص روي دستگاه گذاشته و سپس شروع به كار كنيد. مقاله مقايسه غذاسازهاي بوش در سال 2022 را حتما بخوانيد.

درباره برند بوش

دستگاه چند كاره بوش MCM3501 يكي از پرفروش ترين دستگاه هاي چندكاره موجود در بازار است. بوش با بهره گيري از بهترين فناوري ها و مواد اوليه، پيشرو در زمينه توليد لوازم خانگي در جهان است. اين شركت آلماني يكي از قدرتمندترين توليدكنندگان لوازم خانگي در جهان محسوب مي شود. محصولات اين شركت شامل يخچال، فريزر، سايد باي سايد، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، آسياب، ماشين هاي چند كاره، اتو بخار، چرخ گوشت، مخلوط كن، چرخ گوشت، گوشت، چرخ، توستر، ساندويچ، جاروبرقي، جاروبرقي هاي شارژي , آبميوه گيري , مخلوط كن انواع فر توكار و لوازم خانگي. فروشگاه اينترنتي باما كالا يكي از عرضه كنندگان محصولات بوش مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۵:۱۳ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

غذاساز بوش مدل MCM3501M

غذاساز بوش MCM3501 يكي از مفيدترين و پركاربردترين محصولات بوش است. آشپزي يك هنر سرگرم كننده و لذت بخش است، اما زمان زيادي مي برد. اما اگر در حين كار دستيار حرفه اي و سريعي مانند غذاساز داشته باشيد، مي توانيد از پخت و پز لذت كامل ببريد و كارهاي سخت و وقت گير را به آن محول كنيد. غذاساز بوش MCM3501 دستيار مورد نياز شما در آشپزي است كه نه تنها لذت آن را افزايش مي دهد، بلكه سرعت آن را نيز افزايش مي دهد. غذاساز بوش MCM3501 دستگاهي جمع و جور با عملكردهاي فراوان است. بوش MCM3501 قابليت خرد كردن، آسياب كردن، مخلوط كردن و آسياب كردن غذا را دارد. براي اطلاعات بيشتر در مورد غذاساز MCM3501 بوش با ما همراه باشيد. براي خريد و اطلاع از قيمت غذاساز بوش با ما همراه باشيد.

ويژگي هاي غذاساز بوش MCM3501

غذاساز بوش MCM3501 با بدنه استيل كاسه پلاستيكي شفاف 2.3 ليتري معادل خمير 800 گرمي ساخت اسلووني با مجوز آلمان. ابعاد غذاساز MCM3501 بوش به شرح زير است: 260 * 220 * 375 غذاساز بوش MCM3501 داراي موتور 800 وات با امكان عملكرد پالس و 2 سطح سرعت مي باشد. غذاساز بوش MCM3501 قابليت خرد كردن انواع سبزيجات، سبزي و پنير را دارد. غذاساز بوش MCM3501 قابليت مخلوط كردن انواع كوكتل را دارد. اين دستگاه شامل يك پارچ پلاستيكي پلي كربنات شفاف 1 ليتري براي تهيه كوكتل و خرد كردن يخ مي باشد. غذاساز بوش MCM3501 قابليت آسياب كردن دانه ها و ادويه ها را دارد و به لطف ادويه هاي تازه آسياب شده مي توانيد طعم غذاها را تغيير دهيد. غذاساز بوش MCM3501 داراي يك ديسك استيل ضد زنگ است كه مي تواند به سمت عقب بچرخد و امكان خرد كردن نازك و درشت و آسياب درشت و ريز را فراهم مي كند.همچنين غذاساز بوش MCM3501 داراي ليسك تخم مرغ و خامه مي باشد و براي تهيه خمير، كيك و دسر نيز بسيار مفيد است. تجهيزات غذاساز MCM3501 بوش كه تا حدي با مواد غذايي در تماس هستند حاوي BPA مضر نيستند. تمامي لوازم جانبي غذاساز MCM3501 بوش در داخل كاسه قرار مي گيرد و بنابراين غذاساز MCM3501 بوش يك دستگاه جمع و جور است. تمام لوازم جانبي غذاساز MCM3501 بوش قابل شستشو در ماشين ظرفشويي است و در وقت شما صرفه جويي مي كند. هسته هاي پردازنده قدرت MCM3501 در هنگام وصل شدن دستگاه به عنوان فن عمل مي كنند و از گرم شدن بيش از حد دستگاه جلوگيري مي كنند. سيم غذاساز بوش MCM3501 را مي توان در بدنه دستگاه قرار داد. غذاساز بوش MCM3501 مجهز به قفل ايمني درب و كاسه است و تا زماني كه كاسه و درب آن در جاي خود قرار داشته باشند، دستگاه كار مي كند. از ديگر محصولات مشابه مي توان به غذاساز بوش MCM640604 اشاره كرد.

كاربرد غذاساز بوش

براي خرد كردن مواد كافي است تيغه را داخل دستگاه نصب كنيد، سپس كاسه را در جاي خود قرار دهيد، درب دستگاه را ببنديد، مواد را داخل آن بريزيد و دستگاه را روي سطح 1 يا 2 قرار دهيد. به سادگي ديسك مورد نظر را وارد كنيد تا محتويات رنده شود. ظرف را داخل دستگاه بريزيد و مواد را داخل دستگاه بريزيد و شروع به كار كنيد. براي تهيه اسموتي بايد كتري مخصوص روي دستگاه نصب كنيد. براي استفاده از دستگاه آسياب بايد ظرف مخصوصي را در دستگاه قرار دهيد و سپس شروع به كار كنيد. مقاله هاي مقايسه غذاسازهاي بوش 2022 را حتما بخوانيد.

برند بوش

غذاساز بوش MCM3501 يكي از گران ترين غذاسازهاي موجود در بازار است. بوش با بهره گيري از بهترين تكنولوژي و مواد، پيشرو جهاني در توليد لوازم خانگي است. اين شركت آلماني يكي از قوي ترين توليدكنندگان لوازم خانگي در جهان به شمار مي رود. محصولات اين شركت شامل يخچال، فريزر، باي سايد، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، خردكن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، ميكسر، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندويچ ساز، جاروبرقي، جاروبرقي باطري مي باشد. ، آبميوه گيري، مخلوط كن. انواع فر و لوازم خانگي. فروشگاه اينترنتي «باما كالا» يكي از اپراتورهاي فعال در زمينه عرضه محصولات بوش مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۰:۵۰ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

قيمت آب ميوه گيري بوش مدل mes4010

آبميوه گيري بوش MES4010 جديدترين و پركاربردترين آبميوه گيري شركت بوش مي باشد. امروزه خريد آبميوه گيري ارزان تر از خريد آب ميوه از خارج است. آب ميوه ها محبوب ترين نوشيدني ها در جهان هستند. آب ميوه ها سرشار از مواد معدني و ويتامين ها هستند و نوشيدن آنها براي همه لذت بخش است. متاسفانه در اين زمان به دليل طولاني شدن مراحل شستشوي قطعات تهيه نوشيدني، آب ميوه هاي خانگي جايگزين آب ميوه هاي صنعتي و آماده شده است. اما با خريد آب ميوه گيري بوش MES4010 اين مشكل را نخواهيد داشت و به راحتي مي توانيد در زمان خود صرفه جويي كنيد. زيرا قطعات را مي توان در ماشين ظرفشويي شست. هنگام خريد و استفاده از آب ميوه گيري بوش MES4010 نيازي به خرد كردن ميوه ها نيست زيرا دهانه ورودي ميوه در آب ميوه گيري MES4010 بوش تقريبا معادل يك سيب بسيار بزرگ (84 ميلي متر) است. آبميوه گيري بوش مدل 4010 قوي ترين و بزرگترين آبميوه گيري شركت بوش مي باشد. با خريد آب ميوه گيري بوش و استفاده از آن حجم بيشتري آب ميوه در يك بار استفاده از دستگاه خواهيد داشت. در ادامه با اين آبميوه گيري غول پيكر بيشتر آشنا مي شويم.

ويژگي هاي مدل آبميوه گيري بوش MES4010

توان موتور دستگاه 1200 وات مي باشد
قطر دهانه دستگاه 84 ميلي متر است
ظرفيت بشكه آب ميوه 1.5 ميلي ليتر است
ظرفيت مخزن زباله 3 ليتر مي باشد
داراي 3 تنظيم سرعت

آبميوه گيري بوش مدل MES4010 داراي موتور قدرتمند 1200 وات مي باشد.اين محصول به شما اين امكان را مي دهد كه به سرعت و با كيفيت عالي از انواع ميوه ها و سبزيجات نرم و سفت آب ميوه بگيريد.تمامي قطعات آب ميوه گيري MES4010 بوش كه با آب ميوه حاوي مواد مضر BPA نيست، بنابراين بسيار خوشمزه و خوش طعم است. آبميوه سالم خواهيد داشت كليه قطعات آبميوه گيري بوش مدل 4010 پس از استفاده قابل شستشو در ماشين ظرفشويي مي باشد. علاوه بر اين آبميوه گيري بوش MES4010 داراي برس عالي براي تميزكردن فيلتر و قطعات دستگاه مي باشد كه كار شما را راحت مي كند.از ديگر تفاوت هاي آب ميوه گيري بوش مدل 4010 با ساير آب ميوه گيري هاي بوش وجود تيغه سراميكي در اين دستگاه مي باشد. كه به دليل سطح صاف، صاف و غير ساينده، خالي، تجمع آهك نيست و به راحتي قابل شستشو است.


قيمت آب ميوه گيري بوش مدل mes4010 با نازلترين قيمت در فروشگاه باما كالا عرضه مي شود و در هنگام خريد گارانتي محصول نيز به شما داده مي شود. دستگاه آب ميوه گيري بوش مدل MES4010 داراي عملكردي براي جلوگيري از چكه آب است، اين عملكرد به تميز نگه داشتن سطح كار شما كمك مي كند. طراحي اين شير آب به گونه اي است كه به راحتي مي توانيد آب را داخل مخزن بريزيد و با خاموش كردن آن هيچ قطره اي مشاهده نخواهيد كرد. مخزن آب 4010 بوش بزرگ (3 ليتر) است و مخزن جدا نشدني آن با قابليت جداسازي حباب ها از آب داراي ظرفيت 1.5 ليتر است. موتور اين شير آب مجهز به عملكرد توقف ايمني است. بنابراين، موتور تنها زماني روشن مي شود كه تمام قطعات به درستي قرار گرفته باشند و درب موتور بسته باشد. عملكرد اين دستگاه جلوگيري از آسيب انسان و پراكندگي مواد خارجي مي باشد. دسته مخلوط كن MES4010 بوش از آلومينيوم مهر و موم شده ساخته شده است كه باعث مي شود دستگاه محكم تري بسته شود. پايه پلاستيكي مخلوط كن MES4010 بوش به سطح كار مي چسبد و از حركت دستگاه جلوگيري مي كند. از ديگر محصولات مشابه اين آب ميوه مي توان به آب ميوه گيري بيم مدل FP-2003 اشاره كرد.

نحوه استفاده از آبميوه گيري بوش MES4010

براي كار با آبميوه گيري بوش MES4010 ابتدا بايد ميوه را آماده كنيد. كوزه را زير شير آب قرار دهيد و آن را باز كنيد و بسته به سختي و نرمي ميوه يكي از سطوح را انتخاب كنيد و دستگاه را روشن كنيد. همچنين مي توانيد از ماشين ظرفشويي براي شستشوي قطعات استفاده كنيد. در زير پيشنهاد مي كنيم مقاله اي در مورد خريد بهترين آبميوه گيري بوش آلماني اصل در سال 2022 را مطالعه كنيد.

درباره برند بوش

آبميوه گيري بوش مدل MES4010 مدرن ترين و جذاب ترين آبميوه گيري شركت بوش است كه با استفاده از آخرين تكنولوژي ها طراحي شده است. شركت بوش يكي از غول هاي صنعت لوازم خانگي در جهان است كه همواره در توليد محصولات جديد پيشگام بوده و از نيازها و فناوري هاي روز دنيا پيروي مي كند. محصولات اين شركت شامل يخچال، فريزر، سايد باي سايد، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، خردكن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، ميكسر، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندويچ ساز، جاروبرقي مي باشد. ، جارو شارژي، آبميوه گيري، مخلوط كن، انواع فر توكار و لوازم خانگي. فروشگاه باما كالا يكي از نمايندگي هاي فعال در زمينه عرضه محصولات بوش مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۰:۲۶ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

آبميوه گيري بوش 4010

آبميوه گيري بوش 4010با مواد استيل ضد زنگ داراي موتور قدرتمند 1200 وات مي باشد. اين محصول قابليت آبگيري سريع و با كيفيت عالي انواع ميوه ها و سبزيجات نرم و سفت را به ارمغان مي آورد.تمامي قطعات آب ميوه گيري MES4010 بوش كه با آبميوه در تماس هستند فاقد مواد مضر BPA بوده و در نتيجه طعم بسيار خوبي دارند. و آبميوه سالم برنده خواهيد شد تمامي قطعات آبميوه گيري بوش مدل 4010 پس از استفاده قابل شستشو در ماشين ظرفشويي مي باشد. علاوه بر اين آبميوه گيري بوش MES4010 داراي برس عالي براي تميزكردن فيلتر و قطعات دستگاه مي باشد كه كار شما را راحت مي كند.يكي ديگر از تفاوت هاي آب ميوه گيري بوش مدل 4010 با ساير آب ميوه گيري هاي بوش وجود تيغه سراميكي در دستگاه است. ، كه به دليل سطح صافي كه دارد صاف و غير ساينده است.وقتي تو خالي هستيد هيچ تجمعي جمع نمي شود و به راحتي شسته مي شود.

آبميوه گيري بوش MES4010 داراي عملكرد قطره اي است. اين عملكرد به تميز كردن سطح كار كمك مي كند. سيني آب ميوه به گونه اي طراحي شده است كه مي توانيد به راحتي آب ميوه را داخل ظرف بريزيد و وقتي شير آب را مي بنديد ديگر قطره اي نبينيد. مخزن آب مدل 4010 بوش بزرگ (3 ليتر) كيسه نشكن آن كه مي تواند فوم را از آب آشاميدني جدا كند 1.5 ليتر مي باشد. موتور اين آبميوه گيري مجهز به عملكرد توقف ايمني است. بنابراين موتور تنها در صورتي شروع به كار مي كند كه تمام قطعات به درستي قرار گرفته باشند و درب دستگاه بسته باشد. اين عملكرد دستگاه از آسيب به افراد و ريختن مواد جلوگيري مي كند. دسته هاي آبميوه گيري MES4010 بوش از آلومينيوم دايكاست ساخته شده است كه باعث مي شود ابزار محكم تري در دست بگيرد. زيره هاي پلاستيكي آب ميوه گيري بوش MES4010 به سطح كار مي چسبد و از ليز خوردن دستگاه جلوگيري مي كند. از محصولات مشابه مي توان به مدل آب ميوه Bim FP-2003 اشاره كرد.

آبميوه گيري بوش MES4010 جديدترين و منحصر به فرد ترين آبميوه گيري شركت بوش مي باشد. امروزه خريد آب ميوه گيري به صرفه تر از خريد آب ميوه از خارج است. آب ميوه يكي از محبوب ترين نوشيدني ها در جهان است. آب ميوه سرشار از مواد معدني و ويتامين است و نوشيدن آن براي همه لذت بخش است. متاسفانه امروزه به دليل زمانبر بودن فرآيند شستشوي قطعات براي تهيه نوشيدني، آب ميوه هاي خانگي جاي خود را به آب ميوه هاي صنعتي و مصنوعي داده است. اما با خريد آب ميوه گيري بوش MES4010 با اين مشكل مواجه نخواهيد شد و به راحتي مي توانيد در وقت خود صرفه جويي كنيد. زيرا قطعات قابل شستشو در ماشين ظرفشويي هستند. با خريد و استفاده از آبميوه گيري بوش MES4010 نيازي به له كردن ميوه نيست زيرا دهانه ورودي ميوه در آب ميوه گيري بوش MES4010 تقريباً به اندازه يك سيب بسيار بزرگ (84 ميلي متر) است. آبميوه گيري بوش مدل 4010 قوي ترين و بزرگترين آبميوه گيري شركت بوش مي باشد. با خريد و استفاده از آب ميوه گيري بوش، با يك بار استفاده از دستگاه، مقدار زيادي آب ميوه دريافت خواهيد كرد. در ادامه بيشتر با اين آبميوه گيري بزرگ آشنا خواهيم شد.

ويژگي هاي آب ميوه گيري بوش مدل MES4010

توان موتور دستگاه 1200 وات مي باشد
قطر دهانه دستگاه 84 ميلي متر است
ظرفيت مخزن آب ميوه 1.5 ميلي ليتر است.
ظرفيت ظرف زباله 3 ليتر مي باشد
داراي 3 تنظيم سرعت

نحوه استفاده از آبميوه گيري بوش MES4010

ابتدا ميوه را براي استفاده با آبميوه گيري بوش MES4010 آماده كنيد پارچ را زير شير آب قرار داده و آن را روشن كنيد. يكي از سطوح را با توجه به سختي و نرمي ميوه انتخاب كنيد. سپس روشن كنيد همچنين مي توانيد قطعات را در ماشين ظرفشويي بشوييد.در زير به شما توصيه مي كنيم راهنماي خريد بهترين آبميوه گيري آلماني اصل 2022 بوش را مطالعه كنيد.

درباره بوش

آبميوه گيري بوش مدل MES4010 جديدترين و بهترين آبميوه گيري شركت بوش ساخته شده با جديدترين تكنولوژي مي باشد. شركت بوش يكي از غول هاي صنعت لوازم خانگي جهان است كه همواره در توسعه محصولات جديد پيشگام بوده و همگام با نيازها و فناوري هاي روز دنيا مي باشد. محصولات اين شركت شامل يخچال، فريزر، بوفه، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، اجاق گاز، غذاساز، بخارپز، چرخ گوشت، بخارپز، غذاساز، غذاساز، غذاي ماشيني، تنقلات، ساندويچ ساز، گرمكن، پاك كننده، آبخوري مي باشد. ، انواع فرهاي ساخته شده در لوازم خانگي را مخلوط مي كند. فروشگاه باما كالا يكي از تامين كنندگان پيشرو محصولات بوش مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۸:۵۰ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

آب ميوه گيري بوش 1200 وات

آب ميوه گيري بوش 1200 واتجديدترين و متمايزترين آبميوه گيري شركت بوش مي باشد. امروزه خريد آب ميوه گيري به صرفه تر از خريد آب ميوه از بيرون است. آب ميوه يكي از محبوب ترين نوشيدني ها در سراسر جهان است. آب ميوه سرشار از مواد معدني و ويتامين است و نوشيدن آن براي همه دلپذير است. متاسفانه امروزه به دليل زمانبر بودن فرآيند شستشوي قطعات براي تهيه نوشيدني، آب ميوه هاي خانگي جاي خود را به آب ميوه هاي صنعتي و آماده داده اند. اما با خريد آب ميوه گيري MES4010 بوش با اين مشكل مواجه نخواهيد شد و به راحتي مي توانيد در زمان خود صرفه جويي كنيد. زيرا قطعات قابل شستشو در ماشين ظرفشويي هستند. هنگام خريد و استفاده از آب ميوه گيري MES4010 بوش، نيازي به له كردن ميوه نيست، زيرا دهانه ورودي ميوه در آب ميوه گيري MES4010 بوش به اندازه يك سيب بسيار بزرگ (84 ميلي متر) است. آبميوه گيري بوش مدل 4010 قوي ترين و بزرگترين آبميوه گيري شركت بوش مي باشد. با خريد و استفاده از آب ميوه گيري بوش مي توانيد با يك بار استفاده از دستگاه مقدار زيادي آب ميوه تهيه كنيد. در ادامه بيشتر با اين آبميوه گيري غول پيكر آشنا خواهيم شد.

ويژگي هاي آب ميوه گيري بوش مدل MES4010

توان موتور دستگاه 1200 وات مي باشد
طول دهانه دستگاه 84 ميلي متر است
ظرفيت مخزن آب ميوه 1.5 ميلي ليتر است
ظرفيت مخزن زباله 3 ليتر است
داراي 3 تنظيم سرعت

آبميوه گيري بوش مدل MES4010 با مواد استيل ضد زنگ داراي موتور قدرتمند 1200 وات مي باشد. اين محصول قابليت پاكسازي سريع و با كيفيت عالي انواع ميوه ها و سبزيجات نرم و سفت را به ارمغان مي آورد. تمام قطعات آب ميوه گيري MES4010 بوش كه با آبميوه تماس پيدا مي كنند فاقد مواد BPA هستند و در نتيجه بسيار خوشمزه و سالم هستند. خوزه شما خواهيد داشت تمامي قطعات آب ميوه گيري مدل 4010 بوش پس از استفاده در ماشين ظرفشويي قابل شستشو مي باشد. علاوه بر اين، آبميوه گيري بوش MES4010 داراي يك برس ظريف براي تميز كردن فيلتر و قطعات دستگاه است كه كار شما را آسان مي كند. يكي ديگر از تفاوت هاي مدل 4010 آب ميوه گيري بوش با ديگر آب ميوه گيري هاي بوش وجود تيغه سراميكي در اين دستگاه است كه مي باشد. به دليل سطح صافي كه دارد صاف و غير ساينده است. وقتي خالي باشد، هيچ كثيفي جمع نمي شود و به راحتي شسته مي شود.

آب ميوه گيري بوش MES4010 داراي عملكرد ضد چكه مي باشد. اين ويژگي به تميز نگه داشتن محل كار شما كمك مي كند. پمپ آب ميوه گيري به گونه اي طراحي شده است كه مي توانيد به راحتي آب ميوه را داخل ظرف بريزيد و با بستن شير آب ديگر شاهد چكه نخواهيد بود. مخزن مركبات گير 4010 بوش بزرگ (3 ليتر) بوده و پارچ جمع و جور آن با امكان جداسازي فوم از آب ميوه 1.5 ليتر ظرفيت دارد. موتور اين آبميوه گيري داراي عملكرد توقف ايمني مي باشد. بنابراين، موتور تنها زماني شروع به كار مي كند كه تمام قطعات به درستي در جاي خود قرار گيرند و درب دستگاه بسته شود. اين قسمت از دستگاه از صدمه ديدن افراد و انفجار وسايل در خارج جلوگيري مي كند. لوازم جانبي آبميوه گيري بوش MES4010 از آلومينيوم دايكاست ساخته شده است كه امكان تهويه اضافي دستگاه را فراهم مي كند. پايه هاي پلاستيكي آب ميوه گيري MES4010 بوش به سطح كار مي چسبد و از حركت دستگاه جلوگيري مي كند. از ديگر محصولات مشابه اين آب ميوه گيري مي توان به آب ميوه گيري بيم مدل FP-2003 اشاره كرد.

نحوه استفاده از آبميوه گيري بوش MES4010

براي كار با آبميوه گيري بوش MES4010 ابتدا مواد را آماده كنيد. كاسه را زير ليسك قرار دهيد و باز كنيد و با توجه به سختي و نرمي ميوه يكي از سطوح را انتخاب كنيد و دستگاه را روشن كنيد. همچنين مي توانيد از ماشين ظرفشويي براي شستن اجزاي آن استفاده كنيد. در زير توصيه مي كنيم مقاله راهنماي بهترين خريد آبگرمكن آلماني اصل بوش در سال 2022 را مطالعه كنيد.

درباره برند بوش

آبميوه گيري بوش مدل MES4010 جديدترين و جذاب ترين شركت بوش است كه با استفاده از آخرين تكنولوژي ساخته شده است. شركت بوش يكي از غول هاي صنعت لوازم خانگي در جهان است كه همواره در زمينه توليد محصولات جديد پيشرو بوده و از نيازها و فناوري هاي روز دنيا پيروي مي كند. محصولات اين شركت شامل يخچال، فريزر، سايد باي سايد، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، خردكن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، ميكسر، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندويچ ساز، جاروبرقي، جاروبرقي قابل استفاده مجدد مي باشد. ، آبميوه گيري، مخلوط كن. انواع فر و لوازم خانگي. فروشگاه باما كالا يكي از نمايندگي هاي فعال در زمينه عرضه محصولات بوش مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۹:۳۴ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

آب ميوه گيري بوش mes3500

آب ميوه گيري بوش MES3500 با فولاد ضد زنگ بادوام خود يكي از بهترين آبميوه گيري هاي موجود در بازار است. همه ما مي دانيم كه آب ميوه سرشار از مواد مغذي و ويتامين است و نوشيدن آنها در كنار شادي براي بدن بسيار مفيد است. اين نوشيدني هاي سرگرم كننده بسيار ساده و راحت خواهد بود، به خصوص براي افرادي كه دوست ندارند ميوه بخورند. پس با خريد يك آب ميوه گيري مناسب به راحتي مي توانيد آب ميوه تازه تهيه كنيد. امروزه نوشيدني هاي ارزان قيمت در بازار به فروش مي رسد اما كيفيت خوبي ندارند. با خريد يك نوشيدني باكيفيت مي توانيد به راحتي در خانه آب ميوه درست كنيد و از آن لذت ببريد. متاسفانه امروزه به دليل زمان بر بودن شستشوي قطعات آب ميوه، آب ميوه هاي صنعتي و آماده جايگزين آب ميوه هاي خانگي شده است. چون شستن تمام آن قطعات ريز و درشت بعد از آب گيري سخت است. اما با خريد آبميوه گيري بوش اين مشكل را نخواهيد داشت. زيرا قطعات اين دستگاه پس از استفاده با ماشين ظرفشويي قابل شستشو مي باشد. همچنين دستگاه پرس كن MES3500 بوش مجهز به عملكرد توقف چكه است كه سطح كار شما را تميز نگه مي دارد. آبميوه گيري بوش مدل 3500 به گونه اي طراحي شده است كه به محض بسته شدن شير آب چكه نمي كند. در ادامه با اين آبميوه گيري فوق العاده بيشتر آشنا خواهيم شد.

 

ويژگي هاي آبميوه گيري بوش MES3500
قدرت موتور 700 وات
يك نوع آبميوه گيري تك كاربره
قطر دهانه 73 ميلي متر است
ظرفيت مخزن آب ميوه 1.25 ليتر مي باشد
2 سطح تنظيمات سرعت وجود دارد.
داراي قفل ايمني

آب ميوه گيري MES3500 بوش با قدرت موتور 700 وات امكان آبگيري انواع ميوه و سبزيجات با درجه سختي و نرمي متفاوت را با سرعت بالا و كيفيت عالي فراهم مي كند. هر قسمت از آب ميوه گيري MES3500 بوش با آبميوه عاري از مواد مضر BPA در تماس است، بنابراين آبميوه اي خوشمزه و سالم خواهيد داشت. فشار عالي آب ميوه گيري 3500 بوش كه از استيل ضد زنگ ساخته شده است، آبميوه باكيفيت خالصي را در اختيار شما قرار مي دهد. جاروبرقي بوش MES3500 مجهز به عملكرد توقف ايمني است. بنابراين، دستگاه تنها زماني شروع به كار مي كند كه تمام قطعات به درستي قرار گرفته و درب دستگاه بسته شود. اين عملكرد دستگاه از آسيب ديدن افراد و تف كردن اشياء بيروني جلوگيري مي كند.

دهانه آب ميوه گيري بوش MES 3500 به اندازه يك سيب بزرگ در 73 ميلي متر است، بنابراين نيازي به برش ميوه به قطعات كوچك نيست. مخزن خمير آب ميوه گيري 3500 بوش بزرگ و داراي ظرفيت 2 ليتر مي باشد. آبميوه گيري نشكن بوش MES3500 با ظرفيت 1.25 ليتر و قابليت جداسازي فوم آب ميوه از مزيت هاي اين محصول مي باشد. دسته آبميوه گيري بوش مدل 3500 از آلومينيوم ريخته گري مي باشد كه امكان بسته شدن محكم تري دستگاه را فراهم مي كند. آبميوه گيري بوش مدل 3500 داراي برس براي نظافت آسان سطوح صاف مي باشد. پايه پلاستيكي آب ميوه گيري MES3500 بوش مانند يك فن به سطح كار مي چسبد و از حركت دستگاه جلوگيري مي كند. يكي از محصولات مشابه اين محصول آبميوه گيري بوش MES25A0 مي باشد.

كار با آبميوه گيري بوش MES3500

نحوه استفاده از آبميوه گيري بوش MES3500 بسيار ساده است. فقط ميوه را آماده كنيد. و بسته به ميزان سختي ميوه دكمه تنظيم سرعت (1 براي ميوه نرم و 2 عدد براي ميوه سفت) را فشار دهيد تا داخل دستگاه ريخته و با كمك دستگاه دستگاه ميوه را به داخل هدايت كنيد. مراقب باشيد قبل از قرار دادن قابلمه زير شير آب، شير آب را باز نكنيد. در مطلب بعدي ۵ نوع آب ميوه گيري خانگي و طرز تهيه آن ها با آب ميوه گيري بوش را بخوانيد.

درباره برند بوش

آبميوه گيري بوش MES3500 با رنگ استيل زيباي خود مانند ستاره اي نقره اي در آشپزخانه شما خواهد درخشيد. اين محصول يكي از محبوب ترين آبميوه گيري هاي موجود در بازار است كه با آخرين تكنولوژي طراحي شده است. شركت بوش يكي از غول هاي صنعت لوازم خانگي در جهان است كه همواره در توليد محصولات جديد و مطابق با نيازها و فناوري هاي روز دنيا پيشگام بوده است. محصولات اين شركت شامل يخچال، فريزر، سايد باي سايد، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، خردكن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، ميكسر، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندويچ ساز، جاروبرقي، جارو شارژي مي باشد. , آبميوه گيري , بلندر انواع فر و لوازم خانگي. توكو باما كالا پارسي يكي از نمايندگي هاي فعال در عرضه محصولات بوش مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۵۵ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

آبميوه‌ گيري بوش مدل MES3500

آبميوه گيري بوش مدل MES3500 با فولاد ضد زنگ خود يكي از بهترين آبميوه گيري هاي موجود در بازار است. همه ما مي دانيم كه آب ميوه سرشار از مواد مغذي و ويتامين است و نوشيدن آن جدا از طعم، براي بدن بسيار مفيد است. اين نوشيدني هاي خوشمزه بسيار آسان و خوب خواهد بود، مخصوصا براي كساني كه دوست ندارند ميوه بخورند. بنابراين با خريد آب ميوه گيري مناسب مي توانيد آب ميوه تازه تهيه كنيد. امروزه شراب خوري هاي ارزان قيمت در بازار فروخته مي شود، اما خوب نيستند. با خريد آب ميوه گيري با كيفيت مي توانيد آب ميوه درست كنيد و در خانه نوش جان كنيد. متاسفانه امروزه به دليل زمان بر بودن فرآيند شستشوي قطعات آب ميوه گيري، نوشيدني هاي خانگي جاي خود را به نوشيدني هاي صنعتي و آماده داده اند. چون شستن تمام آن قطعات ريز و درشت بعد از آب گيري سخت است. اما اگر آبميوه گيري بوش بخريد اين مشكل را نخواهيد داشت. زيرا قطعات اين دستگاه پس از استفاده در ماشين ظرفشويي قابل شستشو مي باشد. همچنين جاروبرقي بوش MES3500 داراي عملكرد توقف آب است كه سطح كار شما را تميز نگه مي دارد. آب ميوه گيري بوش مدل 3500 به گونه اي طراحي شده است كه هنگام بسته شدن شير آب مايعي وجود نداشته باشد. در ادامه با اين آبميوه گيري شگفت انگيز بيشتر آشنا خواهيم شد.

ويژگي هاي آبميوه گيري بوش MES3500

قدرت موتور 700 وات
آبميوه گيري يكبار مصرف
قطر دهانه 73 ميلي متر است
ظرفيت مخزن آب ميوه 1.25 ليتر است
داراي 2 سطح كنترل سرعت
يك قفل ايمني وجود دارد

دهانه داخل ميوه آب ميوه گيري MES3500 بوش به اندازه يك سيب بزرگ 73 ميلي متر است و نيازي به خرد كردن ميوه نيست. ظرف خمير آب ميوه گيري 3500 بوش بزرگ و داراي ظرفيت 2 ليتر مي باشد. از مزيت هاي اين محصول آب ميوه گيري نشكن بوش MES3500 با امكان جداسازي كف روي آب ميوه و گنجايش 1.25 ليتر مي باشد. دسته هاي آبميوه گيري بوش مدل 3500 از آلومينيوم دايكاست ساخته شده است كه امكان بسته شدن محكم تري دستگاه را فراهم مي كند. آب ميوه گيري بوش مدل 3500 مجهز به برس براي شستشوي آسان قطعات مي باشد. پايه هاي پلاستيكي آب ميوه گيري بوش MES3500 مانند پنكه به سطح كار مي چسبد و از حركت دستگاه جلوگيري مي كند. محصول مشابه اين محصول آبميوه گيري بوش MES25A0 مي باشد.

آب ميوه گيري MES3500 بوش با قدرت موتور 700 وات امكان آبگيري انواع ميوه و سبزيجات با درجه سختي و نرمي متفاوت را با بالاترين سرعت و كيفيت عالي ارائه مي دهد. تمام قطعات آب ميوه گيري MES3500 بوش كه با آبميوه در تماس هستند فاقد مواد مضر BPA مي باشند، بنابراين آبميوه بسيار خوشمزه و سالمي خواهيد داشت. آبكش بسيار ريز و ريز آبميوه گيري بوش 3500 كه از استيل ضد زنگ ساخته شده است آب با كيفيت و شفافي را در اختيار شما قرار مي دهد. آبميوه گيري بوش MES3500 مجهز به عملكرد توقف ايمني است. بنابراين، موتور تنها زماني شروع به كار مي كند كه تمام قطعات به درستي نصب شده باشند و درب دستگاه بسته شود. اين ويژگي دستگاه از صدمات وارده به افراد و پاشش مواد در فضاي باز جلوگيري مي كند.

نحوه استفاده از اره بوش MES3500

نحوه استفاده از آبميوه گيري بوش MES3500 بسيار ساده است. فقط ميوه را آماده كنيد. و با توجه به درجه سختي ميوه دكمه تنظيم سرعت (1 براي ميوه نرم و 2 عدد براي ميوه سفت) را تنظيم كرده و داخل دستگاه بريزيد و با استفاده از سنگ شكن دستگاه ميوه را به داخل هدايت كنيد. مراقب باشيد قبل از قرار دادن شيشه زير شير آب، شير آب را باز نكنيد. در مطلب زير ۵ نوع آب ميوه خانگي و طرز تهيه آن ها با آب ميوه گيري بوش را بخوانيد.

درباره برند بوش

آبميوه گيري بوش MES3500 با رنگ استيل شگفت انگيز خود مانند ستاره اي نقره اي در آشپزخانه شما خواهد درخشيد. اين محصول يكي از محبوب ترين آبميوه گيري هاي موجود در بازار است كه با استفاده از آخرين تكنولوژي طراحي شده است. شركت بوش يكي از غول هاي صنعت لوازم خانگي در جهان است كه همواره در توليد محصولات جديد و همگام با نيازها و فناوري هاي روز دنيا پيشگام است. محصولات اين شركت شامل يخچال، فريزر، فريزر، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، خردكن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، ميكسر، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندويچ ساز، جاروبرقي، جاروبرقي باتري مي باشد. , آبميوه گيري , مخلوط كن انواع فر توكار و لوازم خانگي. فروشگاه باما كالا پارسي يكي از نمايندگي هاي عرضه كننده محصولات بوش مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۰:۴۱ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)