معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

ساندویچ ساز بیم 4401

ساندویچ ساز بیم مدل SM4401 ساندویچ ساز چهار خانه‌ای است که قابلیت دارد 8 تکه سه گوش ساندویچ را در خود جای دهد. ساندویچ ساز یکی از دستگاه‌های برقی آشپزخانه است که کودکان و نوجوانان شیفته‌ی آن هستند. با خرید ساندویچ ساز و کاربرد آن در صبح یا عصر، می‌توانید به راحتی خوراکی خوشمزه و هیجان انگیزی مانند اسنک برای آنان آماده سازید. نام دیگر ساندویچ ساز بیم مدل SM4401 اسنک ساز است و کارآیی بالایی برای افراد شاغل دارد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به خوردن انواع ساندویچ و اسنک علاقه دارید، بهترین راه خرید ساندویچ ساز بیم مدل SM4401 است که متناسب با نیازها و کارآیی که لازم دارید باشد. برای خرید گریل و ساندویچ ساز بیم با ما همراه باشید.

ویژگی‌های ساندویچ ساز بیم مدل SM4401

ساندویچ ساز بیم مدل SM4401 با وزن 2 کیلوگرم و توان 1400 وات 8 تیکه‌ی سه گوش ساندویچ را به شما تحویل می‌دهد. جنس بدنه‌ی ساندویچ ساز SM4401 بیم پلاستیک و رنگ آن مشکی مات است. چراغ‌های نشانگر سبز و قرمزی که روی دستگاه قرار دارد، نشان دهنده‌ی وضعیت دستگاه هستند. ساندویچ ساز بیم مدل SM4401 دارای دو صفحه با روکش سرامیکی قابل تعویض است. جنس سرامیک حرارت را به طور یکنواخت پخش کرده و در نتیجه ساندویچ‌ها به طور کامل حرارت می‌بینند. ساندویچ ساز بیم مدل SM4401 از سری ساندویچ سازهای دو طرفه است که به لطف وجود صفحه‌ی بالایی، می‌توانید به هنگام بسته شدن در، با کمی فشار ساندویچی پر از مخلفات، با طعم و طرح دلخواه درست کنید. همچنین با کمک صفحه گریل ساندویچ ساز SM4401 بیم می‌توانید ساندویچی سرخ و گریل شده نوش جان کنید. درب ساندویچ ساز بیم مدل SM4401 تا 180 درجه باز می‌شود تا شما راحت‌تر ساندویچ خود را آماده سازید. از دیگر محصولات مشابه به این دستگاه می‌توان به ساندویچ ساز بیم مدل SM4402 اشاره نمود.

روش استفاده از ساندویچ ساز

ابتدا مواد لازم و هر آنچه را که می‌خواهید در ساندویچ قرار دهید را آماده کرده و ساندویچ ساز را روشن کنید. می‌توانید مواد اضافی و قسمت‌های برش زده نان که از ساندویچ درآمده را با استفاده از کره پخش کنید. درب ساندویچ ساز SM4401 بیم باید به هنگام گرم شدن بسته باشد، که البته بیشتر مدل‌ها دارای چراغ نشانگر به رنگ قرمز هستند. این چراغ به شما می‌گوید چند دقیقه طول می‎‌کشد تا دستگاه گرم شود و به محض گرم شدن سبز شده و به ما نشان می‌دهند که زمان استفاده از دستگاه فرا رسیده است. سپس درب آن را باز کنید و بدون برخورد دست‌ها با صفحه‌ی داغ دستگاه، ساندویچ‌ها را بر روی صفحه‌ی پایینی قرار دهید. مدت زمان آماده شدن یک ساندویچ معمولی با پنیر ۳ الی ۵ دقیقه طول می‌کشد. هنگامی که چراغ نشانگر دستگاه روشن شد، درب ساندویچ ساز بیم مدل SM4401 را باز کنید و با کمک یک کفپوش چوبی و یا سیلیکونی ساندویچ‌ها را بردارید. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم مقاله چه غذایی با ساندویچ ساز درست کنیم؟ را مطالعه نمایید.

درباره برند بیم

ساندویچ ساز بیم Beem مدل SM4401 یکی از کالاهای مورد علاقه‌ی کودکان و نوجوانان است. محصولات شرکت آلمانی بیم Beem که شامل محصولات برقی خانه و آشپزخانه است، با آخرین تکنولوژی روز دنیا و کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه می‌گردد. محصولات بیم شامل انواع آرام پز، بخارپز، چای ساز، دستگاه گریل، اتو بخار، دستگاه وکیوم، ساندویچ ساز، پلوپز، چرخ گوشت، سرخ کن و جارو برقی و غذاساز است. محصولات برقی بیم می‌توانند به خوبی پاسخگوی نیاز شما در خانه و آشپزخانه باشند. فروشگاه باما کالا نمایندگی محصولات بیم است و تمامی کالاهای شرکت بیم را به شما مشتریان عزیز عرضه می‌نماید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۵:۰۶ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)