معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

جاروبرقی بوش گلد

جاروبرقی بوش گلدیکی از سری 8 جاروبرقی با نام Ingenus Gold Edition می باشد. جاروبرقی سال هاست که به عنوان یک وسیله لوکس در خانه به حساب نمی آید و یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین لوازم خانگی در صنعت لوازم خانگی می باشد که نه تنها باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود، بلکه از بروز آن نیز جلوگیری می کند. کمر درد و بازو درد هنگام مسواک زدن. جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR یکی از بهترین جاروبرقی های شرکت بوش می باشد که با ظاهر زیبا و جذاب و موتور پرقدرت 2200 وات خود می تواند خانه را با بهترین کیفیت و سرعت تمیز کند. در ادامه به معرفی سایر جاروبرقی های بوش می پردازیم.


جاروبرقی مدل BGL8GOLDIR مشکی و طلایی ساخت کشور آلمان. قدرت موتور در جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR 2200 وات و وزن خالص دستگاه 7.7 کیلوگرم می باشد. جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR مجهز به فناوری برق کواترو است. به لطف طراحی آیرودینامیکی چرخشی موتور، تمیزی استثنایی و جذب بهینه گرد و غبار را فراهم می کند و در نتیجه جریان هوای عالی دارد. فناوری حفاظت الکتریکی بکار رفته در جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR نظافت نهایی با کیسه های نیمه پر یا پر، کارایی و طول عمر بیشتر کیسه را فراهم می کند، به لطف مواد میکرو و چند لایه، بسیار مقرون به صرفه است. مقرون به صرفه. جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR مجهز به برس مبلمان، برس مبلمان، برس پارچه ای فوق العاده بلند و کیسه گرد و غبار 5G می باشد.

جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR دارای سیم کش اتوماتیک و سطح مکش قابل تنظیم بر روی دستگاه می باشد. لوله های خرطومی جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR دارای روکش کنفی هستند که از خم شدن یا شکستن آنها جلوگیری می کند و ظاهر زیباتری به دستگاه می بخشد. جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR دارای فیلتر هپا قابل شستشو است که برای افراد مبتلا به آلرژی ایده آل است و از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می کند، آلودگی و باکتری ها را به دام می اندازد و هوای پاک تری نسبت به هوای اطراف فراهم می کند. لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR بسیار ارگونومیک بوده و به راحتی قابل تنظیم است. جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR مجهز به آلارم الکترونیکی تعویض کیسه گرد و غبار می باشد. سپرهای هوای استفاده شده در جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR برای محافظت از مبلمان و دیوارها طراحی شده اند. جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR بسیار کم صدا طراحی شده است و صدای خروجی آن تنها 74 دسی بل است. جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR دارای 4 چرخ پلاستیکی بسیار نرم می باشد. سیم بلند جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR دارای شعاع کاربردی 15 متر می باشد. از دیگر محصولات مشابه می توان به جاروبرقی بوش BGL8PRO5IR اشاره کرد.

قیمت

قیمت ماشین لباسشویی بوش گلد در فروشگاه باما به صورت مرتب بروز رسانی و به کمترین قیمت ارسال می شود. برای خرید جاروبرقی بوش سری 8 گلد به دنبال اصل بودن آن باشید و از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

چگونه از جاروبرقی بوش گلد استفاده کنیم؟

برای کار با جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR کافی است برس مورد نظر را به لوله تلسکوپی متصل کرده و سطح را تنظیم کرده و دکمه پاور را فشار دهید. برای طول عمر دستگاه و حفظ بهداشت خانه و دستگاه، بهتر است هر از چند گاهی فیلتر، برس و لوله را با آب گرم و مواد شوینده شسته و گرد و غبار را از دستگاه پاک کنید. از جمع آوری مایعات با دستگاه خودداری کنید. مقاله نحوه تمیز کردن جاروبرقی را حتما بخوانید.

درباره برند بوش

جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR یکی از بهترین و زیباترین جاروبرقی های بوش است که در ساخت و طراحی خود از بهترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد. محصولات بوش ساخت آلمان هستند و شامل یخچال، فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، آسیاب، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، مخلوط کن، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندویچ ساز، جاروبرقی و جاروبرقی می باشد. پاک کننده ها، آبمیوه گیری، مخلوط کن، انواع لوله های توکار و لوازم خانگی. فروشگاه اینترنتی باما کالا یکی از نمایندگان فعال در عرضه محصولات بوش می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۹:۳۹ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)