معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

سشوار بیم 3701

سشوار بیم مدل HD3701 یکی از برترین مدل های سشوار موجود در بازار است. سشوار یک وسیله الکترومغناطیسی است که نه تنها برای خشک کردن مو، بلکه برای حالت دادن و مراقبت از موها نیز استفاده می شود. بیش از یک قرن از اختراع این محصول معروف می گذرد و چندین دهه است که سشوار جای خود را در خانه باز کرده است و کمتر خانه ای وجود دارد که آن را نداشته باشد. هنگام انتخاب این دستگاه، قدرت موتور و کارایی آن بسیار مهم است.
اگر می خواهید یک سشوار قدرتمند با چندین کارکرد بخرید، حتماً سشوار حرفه ای BIM HD3701 را در لیست محصولات خود قرار دهید. زیرا سشوار حرفه ای BIM HD3701 دارای موتور قدرتمند با ورودی 2000-2300 وات می باشد. موتور AC استفاده شده در سشوار حرفه ای Beam HD3701 که قدرت باد بیشتر و عمر مفید بیشتری دارد، آن را به یک سشوار حرفه ای سالنی محبوب تبدیل کرده است. طناب 2.5 متری سشوار حرفه ای HD3701 باعث افزایش دامنه عملکرد می شود. این تنها بخش کوچکی از ویژگی های سشوار حرفه ای Beam HD3701 است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های سشوار حرفه ای BIM HD3701 با ما همراه باشید.
سشوار حرفه ای بیم مدل HD3701
سشوار حرفه ای بیم مدل HD3701 با نور LED دارای مجوز آلمان و مونتاژ ایران. سشوار بیم پروفشنال مدل HD3701 مجهز به فناوری خاموش شدن خودکار در صورت گرم شدن بیش از حد است که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. سشوار حرفه ای بیم مدل HD3701 مجهز به دو مجموعه از عوامل آب بندی و حالت دهنده است که به شما امکان می دهد مدل های مختلف مو را ایجاد کنید.
یکی از ویژگی های اصلی سشوار حرفه ای BIM HD3701 قابلیت تولید یون می باشد. این ویژگی با حفظ رطوبت در موها باعث خشک شدن سریعتر با کمترین آسیب می شود و از زبری، وز و وز شدن آنها جلوگیری می کند. سشوار حرفه ای بیم مدل HD3701 دارای دو سطح تنظیم دما و دو سطح کنترل باد می باشد. از دیگر ویژگی های سشوار حرفه ای BIM HD3701 می توان به قابلیت جداسازی فیلتر هوا اشاره کرد که با حفظ نظافت و بهداشت بیشتر باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. سشوار حرفه ای بیم مدل HD3701 دارای گیره آویزان دستگاه می باشد که عملکرد آن را بهبود می بخشد.
نحوه استفاده از سشوار حرفه ای درخشان HD3701
برای کار با سشوار حرفه ای Beam HD3701 کافی است قبل از شروع کار موهای خود را شانه کنید. هر مجموعه ای را نصب کنید سپس آن را روشن کرده و در سطح دلخواه قرار دهید. به برخی نکات ایمنی توجه کنید: بعد از کار از برق بکشید. سشوارها با کشیدن هوای بیرون کار می کنند. بنابراین هنگام استفاده از آن، درب پشت دستگاه را نپوشانید. این کار به شدت به دستگاه آسیب می رساند و برخی از قطعات را ذوب می کند. از سشوار در محیط مرطوب استفاده نکنید و اجازه ندهید آب وارد شود. از دیگر محصولات مشابه می توان به سشوار Beam HD3703 اشاره کرد.
درباره برند
سشوار حرفه ای بیم مدل HD3701 یکی از قدرتمندترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین دستگاه های موجود در بازار است. شرکت بیم یکی از شرکت های خوشنام و مورد اعتماد در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که به لطف استفاده از بهترین فناوری ها در زمینه تولید لوازم خانگی همواره سعی داشته با نوآوری و تولید محصولات با کیفیت بهترین محصولات را به بازار عرضه کند. جهان . محصولات این شرکت دارای لیسانس آلمان است که اخیرا در کشورهای مختلف از جمله ایران گرد هم آمده است. محصولات این شرکت شامل آرام پز، بخارپز، پلوپز، آبمیوه گیری، مرکبات گیری، مخلوط کن، غذاساز، چای ساز، گریل، اتو بخار، ساندویچ ساز، آبمیوه گیری، مخلوط کن، سشوار و جاروبرقی می باشد. فروشگاه اینترنتی باما کالا یکی از نمایندگی های فعال در ارائه محصولات بیم می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۹:۵۴ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)