معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

چای ساز بیم 2807

چای ساز بیم 2807 یکی دیگر از چای سازهای شیک و زیبا است که در عین حال فضای کمی را اشغال می کند. حتما برای شما هم پیش آمده است که در مسیر بازگشت از محل کار به خانه، هوس یک فنجان چای تازه دم کرده باشید، اما یادتان باشد که هیچکس در خانه نیست و اثری از چای تازه دم نیست. اما با چای ساز Beam TM2807، تهیه یک فنجان چای تازه پس از یک روز کاری خسته کننده، کمترین زمان ممکن را صرف می کند و تا زمانی که لباس خود را عوض کنید و دست و صورت خود را بشویید، تازه و تازه می شود. دلپذیر. چای آماده است دستگاه چای خوری Beam TM2807 مجهز به ترموستات strix می باشد که در واقع باعث افزایش سیستم ایمنی دستگاه می شود. بنابراین وقتی آب دیگ تمام می شود، ترموستات دستگاه را متوقف می کند و از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می کند. قیمت دستگاه چای ساز بیم نسبت به سایر دستگاه های چای خوری بسیار مقرون به صرفه می باشد. در زیر سایر ویژگی های چای ساز Beam TM2807 را معرفی می کنیم.

چای ساز بیم 2807 

چای ساز بیم مدل TM2807 یکی از چای سازهای درجه یک (دمی) بوش است. طعم چای در طرح قوری بیم TM2807 مانند چای سنتی تازه دم شده با قوری یا سماور و قوری است. زیرا قوری در قوری Beam TM2807 در قوری قرار می گیرد و با دمای آب ساخته می شود. اما چندین برابر سریعتر از کتری یا سماور. چای ساز بیم مدل TM2807 دارای تاییدیه آلمان و مونتاژ ایران می باشد. جنس قوری و قوری مدل Bim TM2807 پیرکس مرغوب می باشد. ظرفیت چای ساز Bim مدل TM2807 برابر با 1.7 لیتر می باشد. پوشش زیرین کتری در مدل قوری Beam TM2807 از فولاد ضد زنگ می باشد. مدل چای ساز Beam TM2807 دارای دکمه نگهداری دما است که به حفظ کیفیت و طعم چای کمک می کند. لکه گیر تعبیه شده چای ساز بیم TM2807 قابل شستشو بوده و چایی صاف و تمیز تولید می کند. دکمه های قرار گرفته بر روی پایه دستگاه کارایی آن را افزایش می دهد. کار با قوری Beam TM2807 بسیار آسان است و اصلا سخت نیست. یکی دیگر از چای سازهای بیم با کیفیت، چای ساز بیم TM2801MST است.

کاربرد چای ساز بیم مدل TM2807

برای دم کردن چای با چای ساز Beam TM2807 کافیست پایه را وصل کنید. داخل قابلمه آب بریزید و دکمه شروع را فشار دهید. پس از به جوش آمدن آب، مقداری چای و آب جوشیده را داخل قوری بریزید و روی کتری بگذارید و چند دقیقه صبر کنید تا چای دم بکشد. از پر کردن بیش از حد کتری خودداری کنید. برای افزایش طول عمر چای ساز مدل بیم TM2807، بهتر است کتری و قوری را پس از استفاده با آب و مواد شوینده ملایم بشویید تا از تجمع لجن و رسوب جلوگیری شود. در زیر شما را به خواندن مقاله دعوت می کنیم تا با انواع چای ساز بیشتر آشنا شوید.

برند بیم


قوری چای بیم مدل TM2807 یکی از محصولات کاربردی برند بیم می باشد. محصولات الکترونیکی خانه و آشپزخانه آلمانی Beem با آخرین تکنولوژی و کیفیت بسیار بالا تولید و به فروش می رسد. محصولات بیم شامل آرام پز، بخارپز، چای ساز، ساندویچ ساز، گریل، جاروبرقی، اتو بخار، پلوپز، چرخ گوشت، سرخ کن عمیق، جاروبرقی و تجهیزات پردازش مواد غذایی می باشد. محصولات الکتریکی Bim می توانند نیازهای خانه و آشپزخانه شما را برآورده کنند. فروشگاه اینترنتی باما کالا نماینده محصولات بیم تمامی محصولات شرکت بیم را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۰:۰۰ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)