معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

آب میوه گیری بوش 1200 وات

آب میوه گیری بوش 1200 واتجدیدترین و متمایزترین آبمیوه گیری شرکت بوش می باشد. امروزه خرید آب میوه گیری به صرفه تر از خرید آب میوه از بیرون است. آب میوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان است. آب میوه سرشار از مواد معدنی و ویتامین است و نوشیدن آن برای همه دلپذیر است. متاسفانه امروزه به دلیل زمانبر بودن فرآیند شستشوی قطعات برای تهیه نوشیدنی، آب میوه های خانگی جای خود را به آب میوه های صنعتی و آماده داده اند. اما با خرید آب میوه گیری MES4010 بوش با این مشکل مواجه نخواهید شد و به راحتی می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. زیرا قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. هنگام خرید و استفاده از آب میوه گیری MES4010 بوش، نیازی به له کردن میوه نیست، زیرا دهانه ورودی میوه در آب میوه گیری MES4010 بوش به اندازه یک سیب بسیار بزرگ (84 میلی متر) است. آبمیوه گیری بوش مدل 4010 قوی ترین و بزرگترین آبمیوه گیری شرکت بوش می باشد. با خرید و استفاده از آب میوه گیری بوش می توانید با یک بار استفاده از دستگاه مقدار زیادی آب میوه تهیه کنید. در ادامه بیشتر با این آبمیوه گیری غول پیکر آشنا خواهیم شد.

ویژگی های آب میوه گیری بوش مدل MES4010

توان موتور دستگاه 1200 وات می باشد
طول دهانه دستگاه 84 میلی متر است
ظرفیت مخزن آب میوه 1.5 میلی لیتر است
ظرفیت مخزن زباله 3 لیتر است
دارای 3 تنظیم سرعت

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 با مواد استیل ضد زنگ دارای موتور قدرتمند 1200 وات می باشد. این محصول قابلیت پاکسازی سریع و با کیفیت عالی انواع میوه ها و سبزیجات نرم و سفت را به ارمغان می آورد. تمام قطعات آب میوه گیری MES4010 بوش که با آبمیوه تماس پیدا می کنند فاقد مواد BPA هستند و در نتیجه بسیار خوشمزه و سالم هستند. خوزه شما خواهید داشت تمامی قطعات آب میوه گیری مدل 4010 بوش پس از استفاده در ماشین ظرفشویی قابل شستشو می باشد. علاوه بر این، آبمیوه گیری بوش MES4010 دارای یک برس ظریف برای تمیز کردن فیلتر و قطعات دستگاه است که کار شما را آسان می کند. یکی دیگر از تفاوت های مدل 4010 آب میوه گیری بوش با دیگر آب میوه گیری های بوش وجود تیغه سرامیکی در این دستگاه است که می باشد. به دلیل سطح صافی که دارد صاف و غیر ساینده است. وقتی خالی باشد، هیچ کثیفی جمع نمی شود و به راحتی شسته می شود.

آب میوه گیری بوش MES4010 دارای عملکرد ضد چکه می باشد. این ویژگی به تمیز نگه داشتن محل کار شما کمک می کند. پمپ آب میوه گیری به گونه ای طراحی شده است که می توانید به راحتی آب میوه را داخل ظرف بریزید و با بستن شیر آب دیگر شاهد چکه نخواهید بود. مخزن مرکبات گیر 4010 بوش بزرگ (3 لیتر) بوده و پارچ جمع و جور آن با امکان جداسازی فوم از آب میوه 1.5 لیتر ظرفیت دارد. موتور این آبمیوه گیری دارای عملکرد توقف ایمنی می باشد. بنابراین، موتور تنها زمانی شروع به کار می کند که تمام قطعات به درستی در جای خود قرار گیرند و درب دستگاه بسته شود. این قسمت از دستگاه از صدمه دیدن افراد و انفجار وسایل در خارج جلوگیری می کند. لوازم جانبی آبمیوه گیری بوش MES4010 از آلومینیوم دایکاست ساخته شده است که امکان تهویه اضافی دستگاه را فراهم می کند. پایه های پلاستیکی آب میوه گیری MES4010 بوش به سطح کار می چسبد و از حرکت دستگاه جلوگیری می کند. از دیگر محصولات مشابه این آب میوه گیری می توان به آب میوه گیری بیم مدل FP-2003 اشاره کرد.

نحوه استفاده از آبمیوه گیری بوش MES4010

برای کار با آبمیوه گیری بوش MES4010 ابتدا مواد را آماده کنید. کاسه را زیر لیسک قرار دهید و باز کنید و با توجه به سختی و نرمی میوه یکی از سطوح را انتخاب کنید و دستگاه را روشن کنید. همچنین می توانید از ماشین ظرفشویی برای شستن اجزای آن استفاده کنید. در زیر توصیه می کنیم مقاله راهنمای بهترین خرید آبگرمکن آلمانی اصل بوش در سال 2022 را مطالعه کنید.

درباره برند بوش

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 جدیدترین و جذاب ترین شرکت بوش است که با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخته شده است. شرکت بوش یکی از غول های صنعت لوازم خانگی در جهان است که همواره در زمینه تولید محصولات جدید پیشرو بوده و از نیازها و فناوری های روز دنیا پیروی می کند. محصولات این شرکت شامل یخچال، فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خردکن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، میکسر، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندویچ ساز، جاروبرقی، جاروبرقی قابل استفاده مجدد می باشد. ، آبمیوه گیری، مخلوط کن. انواع فر و لوازم خانگی. فروشگاه باما کالا یکی از نمایندگی های فعال در زمینه عرضه محصولات بوش می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۹:۳۴ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)