معرفي بهترين لوازم خانگي معرفي بهترين لوازم خانگي .

معرفي بهترين لوازم خانگي

چاي ساز بيم 2805

ويژگي هاي چاي ساز بيم 2805


حداكثر توان مصرفي 2200 وات
جنس بدنه قوري و كتري شيشه اي است
ظرفيت ديگ 1.7 ليتر
بشقاب داغ
داراي فيلتر زباله
حجم قوري 1.2 ليتر است
يك خانه بهتر با 18 ماه گارانتي ارائه مي شود

چاي ساز بيم مدل TM2805 يكي از نوآورانه ترين و اقتصادي ترين چاي سازهاي موجود در بازار است. نوشيدن چاي هميشه مايه شادي و غم ما ايراني ها بوده است و تقريبا غير ممكن است كه ايراني باشيد و چاي را جزو نوشيدني هاي مورد علاقه خود نداشته باشيد. مي توان اين نوشيدني گوارا را به روش معمول و با استفاده از كتري و قوري يا سماور تهيه كرد كه زمان زيادي مي برد. علاوه بر دم كشيدن چاي تازه بايد زمان دم كشيدن را رعايت كنيم تا چاي نجوشد و خوشمزه و مطبوع بماند. اين چيزها به معناي صرف زمان زياد است كه با توجه به زندگي پرمشغله امروز بهترين راه نيست. شركت قدرتمند BIM براي حفظ سلامت و آسايش مشتريان خود چندين مدل چاي ساز توليد كرده است. چاي ساز بيم مدل TM2805 يك سري تزريق كننده از شركت بيم است. به اين ترتيب كتري روي يك پايه جداگانه با عنصر پنهان در داخل آن قرار مي گيرد و سپس قوري روي كتري قرار مي گيرد و چاي به روش معمول (با بخار ملايم كتري) درست مي شود و بهتر است چاي را درست كن . رنگ و عطر اگر قصد خريد چاي ساز بيم را داريد با ما همراه باشيد تا از ديگر ويژگي هاي چاي ساز بيم TM2805 مطلع شويد.

چاي ساز 2805 بيم با پايه استيل ضد زنگ و ضد لك داراي مجوز آلمان و ساخت ايران. مخزن چاي خوري بيم مدل TM2805 1.7 ليتر مي باشد. كتري مدل TM2805 كاليبره شده و داراي ظرفيت 1 ليتر مي باشد. قوري TM2805 Bim مجهز به كف كننده است تا از چاي تميز و بدون كف اطمينان حاصل شود. همچنين به لطف فوم آن مي توانيد از چاي ساز TM2805 Bim براي تهيه انواع چاي استفاده كنيد. چاي ساز بيم مدل TM2805 مجهز به عملكرد گرم نگه داشتن است و به لطف وجود آن در منزل، چاي داغ و تازه هميشه آماده است. علاوه بر اين از جوشيدن چاي جلوگيري مي كند كه هم مقرون به صرفه است و هم نيازي به جوشيدن مجدد ندارد. از ديگر محصولات باكيفيت برند بيم مي توان به ميز چاي خوري Beam TM2806 اشاره كرد.

كار با چاي ساز بيم


چاي ساز بيم TM2805 يكي از ساده ترين روش هاي كار را در بين چاي سازها دارد و براي تمامي سنين از بچه هاي مدرسه اي گرفته تا سالمندان بسيار ساده و آسان است. كافي است چاي ساز بيم را به برق بزنيد، قوري را پر كنيد و روي پايه قرار دهيد، دكمه چاي ساز بيم TM2805 را فشار دهيد و مقداري چاي داخل قوري بريزيد. وقتي قوري به جوش آمد مقداري آب داخل قوري بريزيد و روي قوري بگذاريد و چند دقيقه صبر كنيد و يك فنجان چاي تازه با كيفيت چاي سنتي خوشمزه بنوشيد. براي آشنايي با انواع كتري چاي به خواندن مقاله ادامه دهيد.

برند بيم

دستگاه چاي ساز بيم مدل TM2805 متعلق به دستگاه هاي چاي خوري كاربردي برند بيم مي باشد. محصولات شركت بيم آلمان كه متشكل از محصولات برقي منزل و آشپزخانه مي باشد با مدرن ترين تكنولوژي و با بالاترين كيفيت توليد و به فروش مي رسد. محصولات بيم شامل آرام پز، بخارپز، كتري، ساندويچ ساز، گريل، جاروبرقي، اتو بخار، پلوپز، چرخ گوشت، سرخ كن عميق، جاروبرقي و غذاساز مي باشد. محصولات الكتريكي Bim مي توانند نيازهاي خانه و آشپزخانه شما را برآورده كنند. فروشگاه اينترنتي باما كالا نماينده محصولات بيم تمامي محصولات شركت بيم را به شما مشتريان گرامي ارائه مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۷:۰۱ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

چاي ساز بيم 2803

چاي ساز بيم TM2803 يكي از شيك ترين و شيك ترين چاي سازهاي شركت بيم مي باشد. چاي يك نوشيدني بسيار مفيد و پرطرفدار در بين ايرانيان است و تقريباً در مهماني ها و مجالس، محل كار و ... پذيرفته مي شود. يكي از دغدغه هاي ميهمانان در مهماني طرز تهيه چاي است چرا كه نياز به ظرف بزرگ و قوري دارد كه خريد آن راحت نيست. اما اگر چاي ساز Bim خريداري كنيد، ديگر هرگز نگران درست كردن چاي نخواهيد بود. زيرا چاي ساز Bim TM2803 داراي دو قوري است كه مي تواند در مهماني ها چاي را به سرعت سرو كند و از استفاده بيش از حد روز از چاي ساز Bim TM2803 حمايت مي شود و نيازي به خريد قوري دوتايي و كاسه نيست. ، و غيره. . زيرا خريد اين محصول از نظر تجاري به صرفه است. چاي بيم مدل TM2803 يكي از ست هاي چاي مخصوص شركت بيم مي باشد. زيرا چاي بيم مدل TM2803 تركيبي از چاي ساز تاپ (دم) و چاي ساز مي باشد. از آن جمله به ارائه ويژگي هاي چاي ساز Bim TM2803 مي پردازيم.


چاي ساز بيم مدل TM2803 داراي ليسانس آلمان و مونتاژ ايران مي باشد. توان مصرفي چاي ساز تابشي TM2803 برابر با 2000 تا 2200 وات مي باشد. چاي ساز بيم مدل TM2803 مجهز به كتري استيل 1.7 ليتري مي باشد كه در نهايت به سرعت مي جوشد و استيل عمر دستگاه را افزايش داده و هدررفت آب را به خوبي جذب مي كند. چاي ساز بيم مدل TM2803 داراي قوري استيل 1.2 ليتري است كه بر روي كتري نصب مي شود و چاي به سبك آشاميدني دم مي كند. همچنين در چاي ساز بيم TM2803 قوري ديگري با حجم 1.2 ليتر پيركس طراحي شده است كه نزديك به كتري است و نحوه نوشيدن چاي از طريق دستگاه مي باشد. چاي ساز بيم مدل TM2803 مجهز به تكنولوژي كنترل دماي چاي مي باشد. يكي ديگر از فناوري هاي چاي ساز بيم مدل TM2803 سيستم حفاظت دما مي باشد كه هميشه چاي تازه، داغ و زيبايي را در اختيار شما قرار مي دهد. از ديگر ويژگي هاي چاي ساز Beam TM2803 مي توان به پايه شيشه اي قابل لمس اشاره كرد كه جلوه اي منحصر به فرد به دستگاه مي دهد و كار را آسان مي كند و ديگر نگران آب و مايعات نخواهيد بود. وارد غرفه نشويد. . فيلتر تعبيه شده در قوري Beam TM2803 چاي بسيار شفافي را ارائه مي دهد. از محصولات مشابه مي توان به دستگاه چاي خوري سماور Meierbach MB200 اشاره كرد.

كار با چاي ساز بيم مدل TM2803

براي راه اندازي كتري Beam TM2803، كتري را پر كرده و دكمه حالت دم را لمس كنيد و پس از جوش آمدن كتري، بسته به مقدار چاي، چاي و آب جوشيده را در دو كتري يا يك كتري قرار دهيد. در جاي مخصوص قرار دهيد و چند دقيقه صبر كنيد تا چاي دم بكشد. براي نوشيدن چاي باكيفيت، براي جلوگيري از ايجاد رسوب روي قوري و قوري، پس از استفاده آن ها را با آب و مواد شوينده ملايم بشوييد. پس از خريد قوري و استفاده از آن، چاي در يك ثانيه آماده مي شود. در ادامه خواندن مقاله را براي آشنايي با انواع كتري توصيه مي كنيم.

درباره برند بيم

چاي ساز بيم مدل TM2803 يكي از محصولات موثر برند بيم مي باشد. محصولات شركت BEAM آلمان از محصولات برق خانگي و آشپزخانه تشكيل شده است كه با آخرين تكنولوژي و بالاترين كيفيت توليد و به فروش مي رسد. محصولات بيم شامل آرام پز، مايكروويو، چاي ساز، ساندويچ ساز، گريل، جاروبرقي، اتو بخار، پلوپز، چرخ گوشت، توستر، پاك كننده و خردكن غذا مي باشد. محصولات Bim Electrical مي توانند نيازهاي شما را در خانه و آشپزخانه برآورده كنند. فروشگاه اينترنتي باما كالا نماينده محصولات بيم تمامي محصولات شركت بيم را براي شما مشتريان گرامي به ارمغان مي آورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۲:۰۳ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

چاي ساز بيم 2802

چاي ساز بيم مدل TM2802 از سري ليوان هاي چاي شركت بيم داراي 6 كليد لمسي و چراغ ال اي دي و دزدگير. چاي بيم مدل TM2802 داراي سه قسمت سر، كتري و چاي مي باشد. چاي بيم مدل 2802 كه داراي 6 دكمه لمسي بر روي آن است باعث افزايش كارايي دستگاه و در عين حال بسيار ساده مي شود. با اين تنظيم مي توانيد دما را تعيين كنيد و چاي ساز Beam TM2802 را روي جوش، بخار دادن يا خاموش شدن تنظيم كنيد. فيلتر اتوماتيك اين چاي ساز نيز از ويژگي هاي منحصر به فرد آن است. كتري چاي بيم مدل TM2802 با ظرفيت 1.7 ليتر امكان تهيه آب كافي را در مدت زمان كوتاهي فراهم مي كند. بدنه قابل رويت كتري باعث مي شود تا ميزان آب موجود در آن را مشاهده كنيد.

ويژگي ها

اين كتري داراي ظرفيت 0.7 ليتر بوده و از جنس شيشه است.
قابليت تنظيم دما از 70 تا 100 درجه
يك كليد داغ است
داراي صفحه نمايش لمسي
داراي فيلتر فوم
داراي 18 ماه گارانتي براي خانه بهتر

علاوه بر اين وجود چراغ نشانگر زيبا در كتري به تعيين وضعيت آب داخل آن كمك مي كند. درب آشپزخانه به راحتي جدا مي شود و در صورت لزوم مي توان ظرف چاي را روي آن قرار داد. قوري بيم مدل TM2802 نيز از شيشه مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است. چاي روي كتري قرار مي گيرد و با توري استيل امكان تهيه چاي و نوشيدني را فراهم مي كند. حجم چاي از 0.7 تا 1.0 ليتر است. دستگاه چاي ساز بيم مدل TM2802 داراي وزن كلي 1.5 كيلوگرم و ابعاد آن 250x150x350 ميلي متر مي باشد. مصرف انرژي دستگاه از 2000 تا 2400 وات مي باشد. مصرف برق دستگاه در حالت استندباي زير 1 وات است. قابليت تنظيم دما از 70 تا 100 درجه را دارد و نمايشگر ديجيتالي دستگاه كار شما را راحت مي كند. چاي ساز Beam TM2802 بسيار كم صدا بوده و قابليت چرخش 360 درجه را دارد. از ديگر محصولات مشابه مي توان به چاي ساز بيم مدل TM2801MST اشاره كرد.
نحوه استفاده از دستگاه چاي ساز بيم مدل TM2802
ابتدا مخزن آب چاي Bim TM2802 را به مقدار دلخواه پر كرده و روي پايه قرار دهيد. سپس با فشار دادن دكمه لمسي در پايين دستگاه آن را در حالت جوش قرار دهيد. در همين حين، چاي را داخل محفظه فلزي قوري Beam TM2802 بريزيد. وقتي آب به جوش آمد، چاي را اضافه كنيد و بعد از چند دقيقه چاي آماده نوشيدن است. براي قرار دادن قوري روي كتري كافي است درب كتري را برداريد. از اين ميان پيشنهاد مي كنيم براي شناخت انواع چاي ساز، مقاله را مطالعه كنيد.

چاي ساز بيم مدل TM2802 يكي از محصولات مفيد برند بيم مي باشد. محصولات شركت بيم آلمان كه شامل لوازم خانگي و آشپزخانه مي باشد با جديدترين تكنولوژي و كيفيت بالا توليد و به فروش مي رسد. محصولات بيم شامل آرام پز، مخلوط كن، چاي ساز، ساندويچ ساز، نوشيدني، جاروبرقي، اتو بخار، پلوپز، گوشت پز، سرخ كن، جاروبرقي و غذاساز است. محصولات الكتريكي Bim مي توانند نيازهاي شما را در خانه و آشپزخانه برآورده كنند. فروشگاه اينترنتي باما كالا نمايندگي محصولات بيم تمامي محصولات بيم را براي شما مشتريان عزيز عرضه مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۸:۱۹ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

چاي ساز بيم 2801

چاي ساز بيم 2801 يك چاي ساز درجه يك از برند بيم است كه زيبا و كارايي بالايي دارد. چاي ساز يك دستگاه برقي است كه دم كردن فوري چاي و لذت بردن از يك فنجان داغ را در كنار عزيزانتان آسان مي كند. مدل دستگاه چاي پرتويي TM2801MST تهيه سريع و آسان چاي دلپذير را تضمين مي كند. تصور كنيد كه در طول روز كاري بيش از حد خوابيده ايد و زمان كافي براي تهيه چاي نداريد. در اين شرايط تنها چاي ساز BIM TM2801MST در كنار شماست. فقط كتري را با آب پر كنيد و آن را كف آن قرار دهيد. پس از آن، دستگاه را روشن كنيد تا آب در سريع ترين زمان ممكن بجوشد. بنابراين، بارزترين ويژگي يك چاي ساز سرعت است. قبل از خريد براي اطلاع از قيمت چاي خوري آلماني بيم با مشاورين ما تماس بگيريد. در آينده با ما همراه باشيد تا با چاي ساز بيم بيشتر آشنا شويد.

ويژگي هاي چاي ساز بيم مدل 2801

توان مصرفي بين 1850 تا 2200 وات است
ظرفيت ديگ 2 ليتر است
ظرفيت كتري 0.7 ليتر است
قابليت تنظيم دما از 40 تا 90 درجه
جنس بدنه كتري و كتري شيشه اي است
داراي نمايشگر ديجيتال
آماده با كليد داغ
كتري را مي توان با زاويه 360 درجه روي دستگاه قرار داد.
داراي 18 ماه ضمانت

چاي ساز Beam TM2801MST يك سري چاي ساز شيشه اي از شركت بيم است. قوري بيم داراي سه قسمت پايه، چاي و چاي مي باشد. نسخه سبك TM2801MST كه داراي دكمه هاي كنترلي است، قدرت دستگاه را افزايش داده و در عين حال راحت است. از اين پايه مي توانيد حرارت را خاموش كرده و چاي ساز Bim TM2801MST را روي جوش، گرما يا خاموش شدن تنظيم كنيد. كتري مدل TM2801MST با ظرفيت 2 ليتر امكان جوشاندن آب كافي را در مدت زمان كوتاهي فراهم كرد. بدنه شفاف كتري به شما اين امكان را مي دهد كه ميزان آب موجود در آن را مشاهده كنيد. همچنين وجود چراغ هاي نشانگر زيبا در كتري به اطلاع از وضعيت آب داخل آن كمك مي كند. درب كتري به راحتي جدا مي شود و در صورت نياز مي توان كتري را روي آن قرار داد. ظرفيت كتري از 1.5 تا 2.0 ليتر است. كتري Beam TM2801MST نيز از شيشه مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است. كتري در بالاي كتري قرار مي گيرد و با توري فلزي امكان تهيه چاي و نوشيدني را فراهم مي كند. ظرفيت كتري از 0.7 تا 1.0 ليتر است. وزن كل مدل TM2801MST Beam 1.4 كيلوگرم و ابعاد آن 220x180x300 ميلي متر است. توان مصرفي دستگاه بين 850 تا 2200 وات است. قابليت تغيير دما از 40 به 90 درجه را دارد و نمايشگر ديجيتالي دستگاه كار شما را راحت مي كند. 

نحوه استفاده از چاي ساز TM2801

ابتدا مخزن Bim TM2801MST را با آب پر كنيد. حال با استفاده از دكمه كنترل در پايين دستگاه آن را در حالت پخت قرار دهيد. در همين حين، چاي را داخل چاي ساز برقي Beam TM2801MST بريزيد. پس از جوش آمدن آب، پس از چند دقيقه دم كشيدن چاي، چاي آماده و آماده نوشيدن است. براي قرار دادن چاي در قابلمه، درب آن را برداريد. در ادامه توصيه مي كنيم براي آشنايي با انواع چاي ساز، مقاله را مطالعه كنيد.

بيم

چاي ساز بيم مدل TM2801MST يكي از محصولات برند بيم مي باشد. محصولات شركت BEEM آلمان از جمله محصولات برقي آشپزخانه با آخرين تكنولوژي روز و كيفيت بسيار بالا توليد و به فروش مي رسد. محصولات بيم شامل آرام پز، بخارپز، چاي ساز، گريل، اتو بخار، دستگاه جاروبرقي، ساندويچ ساز، پلوپز، چرخ گوشت، سرخ كن، جاروبرقي و غذاساز مي باشد. محصولات برقي BIM مي تواند نيازهاي شما را در خانه و آشپزخانه برآورده كند. فروشگاه اينترنتي باما كالا نمايندگي محصولات بيم مي باشد و تمامي محصولات شركت بيم را به شما مشتريان عزيز ارائه مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۴:۵۷ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

اتو بيم 3902

اتو بخار بيم مدل SI3902 يكي از اتوهاي قدرتمندي است كه به دليل وجود مخزن آب 300 ميلي ليتري مي توان از آن هم در منزل و هم در كارگاه استفاده كرد. آهن يكي از كاربردي ترين موادي است كه توسط هنري دبليو سيلي در نيويورك اختراع شد. براي خريد اتو بدانيد كه بهترين نوع اتو براي مصارف خانگي اتو بخار دستي است. اتوهاي بخار دستي با مخزن و بدون مخزن ساخته مي شوند. اگر هر روز لباس زيادي داريد، اتو بخار بگيريد. خريد مخزن اتو بخار براي بسياري از لباس ها انتخاب خوبي است. يكي از مزاياي اين نوع اتوها فشار بخار بيشتري روي لباس است. بنابراين ضخيم ترين پارچه نيز نمي تواند اين اتوها را تحمل كند. 

ويژگي هاي اتو بخار بيم SI3902

مصرف برق 2400-2800 وات
ظرفيت مخزن آب 300 ليتر
داراي نمايشگر ديجيتال
مجهز به سيستم ضد چكه
داراي سوئيچ اتوماتيك

اتو بخار بيم داراي مخزن 300 ميلي ليتري مي باشد. به اين ترتيب، براي هر بار استفاده نيازي به پر كردن آن نخواهيد داشت. علاوه بر اين، به لطف سيستم ضد بارش اين اتو، نمي توانيد نگران جاري شدن آب از آن باشيد. توان مصرفي اتو بخار Beam SI3902 2400 وات مي باشد و از اين رو يكي از قوي ترين اتو بخار به حساب مي آيد. بخاردهي عمودي اتو بخار پرتويي مدل SI3902 يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد آن است كه به شما امكان اتوكشي لباس هاي آويزان شده به طناب را مي دهد. سيستم خاموش شدن اتوماتيك اتو بخار پرتو SI3902 از مزاياي اين مدل مي باشد. اگر از خانه خارج شديد و فراموش كرديد اتو را خاموش كنيد، نگران نباشيد. زيرا با سيستم خاموش شدن خودكار مشكلي پيش نخواهد آمد. اين مدل اتو بخار پرتو داراي نمايشگر ديجيتال مي باشد و مي توانيد ميزان بخار را در اين اتو تنظيم كنيد. سيستم ضد چكه اتو بخار Beam SI3902 از ديگر مزاياي آن است و لكه آبي روي لباس شما باقي نمي گذارد. دكمه اسپري بخار مجزا، دكمه اسپري آب مجزا، سيستم ضد رسوب و قابليت استفاده به عنوان اتو خشك از ديگر ويژگي هاي اتو بخار Beam SI3902 مي باشد. از ديگر اتو بخار هاي مشابه فروشگاه باما مي توانيد اتو بخار Beam SI3901 را قرار دهيد.

اتوهاي بخار مانند اتوهاي بدون مخزن هستند. با اين تفاوت كه آبگرمكن آن جدا ساخته شده است. بايد مخزن را پر كنيد و اتو را روشن كنيد. پس از آن سطح اتو را با توجه به نوع پارچه تنظيم كنيد و بعد از 2 دقيقه دستگاه آماده استفاده است. در زير شما را به خواندن 10 مقاله مهم مصرف آهن كه بايد بدانيد دعوت مي كنيم.

بيم


محصولات شركت بيم آلمان كه شامل لوازم خانگي و آشپزخانه مي باشد با جديدترين تكنولوژي و بالاترين كيفيت توليد و به بازار عرضه مي شود. محصولات اصلي شامل آرام پز، بخارپز، دستگاه چاي، كباب، بخارپز، جاروبرقي، ساندويچ ساز، آشپزخانه، چرخ گوشت، سرخ كن، جاروبرقي و غذاساز است. محصولات الكتريكي Bim مي توانند نيازهاي خانه و آشپزخانه شما را برآورده كنند. باما كالا نمايندگي محصولات بيم است و تمامي محصولات بيم را به مشتريان گرامي عرضه مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۲:۲۱ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

اتو بخار بيم مدل 3901

اتو بخار بيم مدل SI3901 يكي از اتوهاي قدرتمندي است كه به لطف وجود مخزن آب قابل استفاده در منزل و كارگاه مي باشد. آهن يكي از كاربردي ترين ابزارهاي اختراع شده توسط هنري دبليو سيلي در نيويورك است. بهترين نوع اتو براي مصارف خانگي اتو بخار دستي است كه با مخزن و بدون مخزن توليد مي شود. اگر روزانه لباس‌هاي زيادي براي اتو كردن داريد، يك اتو بخار بخريد. در غير اين صورت، اتو بخار معمولي براي شما خوب است. اتو بخار در انواع مختلف در بازار لوازم خانگي موجود است. برند ري يكي از برندهاي توليد كننده انواع اتو بخار مي باشد. اگر قصد خريد تيرآهن را داريد توصيه مي كنيم يك تيرآهن بخار 3901 بخريد شايد بپرسيد چرا! براي پاسخ، مشخصات زير را بخوانيد.

ويژگي هاي اتو بخار SI3901

اتو بخار مدل SI3901 350ml يكي از بهترين اتوهاي بخار بيم مي باشد. اتو بخار SI3901 قابليت بخار دهي به صورت عمودي را دارد و لباس ها و لباس هاي آويزان شده از پرده ها را مي توان با اين اتو صاف كرد. جنس اتو بخار تاثير زيادي در فرآيند اتو دارد. به عنوان مثال اتوهاي تيتانيوم و سراميك به راحتي تميز مي شوند و در برابر پوسيدگي مقاومت بيشتري دارند و اين محصول يكي از مدل هاي اتو بخار با كفي سراميكي مي باشد. يكي ديگر از ويژگي هاي منحصر به فرد اتو بخار Beam SI3901 سيستم ضد چكه آن است كه لباس هاي تميز و بدون لك را تضمين مي كند. اتو بخار SI3901 داراي بخار فوري و پرفشار است كه هر چروك را صاف مي كند. از ديگر محصولات با كيفيت مي توان به مدل SI3902 اشاره كرد.

نحوه استفاده از اتو

مدل اتو بخار تابشي SI3901 شبيه اتوهاي بدون مخزن است. تفاوت آن در اين است كه بطري آب به طور خاص طراحي شده است. مخزن بايد آبياري و اتو شود. سپس سطح اتو را با توجه به نوع پارچه تنظيم كنيد و بعد از 2 دقيقه دستگاه آماده استفاده است. در زير شما را به مطالعه مقاله ما در مورد 10 نكته مهم براي استفاده از آهن كه بايد بدانيد را دعوت مي كنيم.

درباره بيم

اتو بيم SI3901 يكي از محبوب ترين محصولات بيم مي باشد. محصولات بيم آلمان كه شامل لوازم خانگي و آشپزخانه مي باشد به كمك آخرين تكنولوژي و بهترين ها توليد و به فروش مي رسد. محصولات چوب سوز شامل آرام پز، بخارپز، چاي ساز، گريل، توستر، توستر، ساندويچ ساز، پلوپز، گوشت، فر، جاروبرقي و غذاساز است. بيم برقي مي تواند تمام نيازهاي خانه و آشپزخانه شما را برآورده كند. فروشگاه اينترنتي باما كالا نماينده محصولات بيم در آلمان است و تمامي محصولات شركت بيم را به مشتريان مورد علاقه من عرضه مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۷:۱۸ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

آبميوه گيري بيم 2101

آب ميوه گيري بيم مدل 2101 يكي از محصولات عالي برند بيم مي باشد كه ظرفيت بالايي نيز دارد. خريد آب ميوه گيري براي فصول گرم سال بسيار كاربردي است. در زمستان و سردتر شدن هوا، سرماخوردگي نيز افزايش مي يابد. آب ميوه يك داروي طبيعي است كه در اين زمان با سرماخوردگي مبارزه مي كند. در تابستان هوا گرم است و آب ميوه خنك و مطبوع بهترين خنك كننده است. خوب، در اين زمان، آماده كردن آب ميوه از بيرون زمان مي برد. با آبميوه گيري در منزل به راحتي مي توانيد آب ميوه مورد علاقه خود را تهيه كرده و بنوشيد. كار با دستگاه آسان است و زمان زيادي را صرف نمي كند. اگر به دنبال آبميوه گيري بيم با كيفيت هستيد، آبميوه گيري Bim JC2101MST بهترين انتخاب براي شماست.

ويژگي هاي آبميوه گيري بيم 2101

توان مصرفي 800 وات
ظرفيت آبميوه گيري 1 ليتر مي باشد
امكان تنظيم سرعت تا 5 سطح
يك ورودي بزرگ براي آبگيري سيب هاي كامل وجود دارد
امكان آبياري انواع ميوه ها و سبزيجات
داراي پايه ضد لغزش و صداي بسيار كم است
مجهز به سوئيچ ايمني

اين آبميوه گيري دستگاهي قدرتمند با توان مصرفي 800 وات مي باشد. از اين آبميوه گيري مي توان براي آب گيري انواع ميوه ها و سبزيجات استفاده كرد. آبميوه گيري Beam JC2101MSD شامل پارچ، مخزن خمير، نمايشگر ديجيتال، دهانه ورودي بزرگ براي آبگيري سيب هاي كامل، كليد ايمني، دكمه پالس و تيغه فلزي است. پنل Beam Juicer مدل JC2101MST داراي دكمه هاي Power، Pulse، Low و High مي باشد. يك صفحه نمايش ديجيتال براي مشاهده تمام عملكردهاي دستگاه نصب شده است. با فشار دادن دكمه پالس مي توانيد مواد غذايي را با قدرت و سرعت بالا مخلوط و آسياب كنيد و سطح آسياب غذا را بر اساس نياز خود تنظيم كنيد. براي تنظيم سرعت نيز از دكمه هاي بالا و پايين آب ميوه گيري Beam JC2101MST استفاده مي شود كه داراي 5 پله سرعت مي باشد.

بدنه دستگاه از فلز مقاوم ساخته شده است. آب ميوه گيري پرتو JC2101MST داراي حجم 1 ليتر بوده و بر روي شير آب قرار مي گيرد. مزيت ديگر مخلوط كن Beam JC2101MST اين است كه مي توانيد سيب هاي كامل را در آن قرار دهيد. دهانه بزرگ آبميوه‌گيري Beem JC2101MST به شما اين امكان را مي‌دهد كه سيب‌ها را فوراً بدون بريدن آن‌ها تهيه كنيد. همچنين مي توانيد پس از هر بار استفاده سطل زباله Bim JC2101MST را جدا، خالي و شستشو دهيد. از ديگر محصولات با كيفيت مي توان به آب ميوه گيري بيم مدل JC2102 اشاره كرد

نحوه استفاده از آبميوه گيري Bim JC2101MST

براي استفاده از آبميوه گيري Beam JC2101MST و هر آبميوه گيري ديگر بايد نكات خاصي را رعايت كنيد. اگر مي خواهيد ميوه هاي هسته دار را در آبميوه گيري بريزيد، ابتدا هسته آن را از ميوه جدا كنيد. هسته ميوه از چرخش موتور يا تيغه جلوگيري مي كند و همچنين مي تواند به دستگاه آسيب برساند. براي جلوگيري از آسيب رساندن به موتور آبميوه گيري از مصرف بيش از حد ميوه خودداري كنيد. از تجمع كف در اتاقك بالايي جلوگيري كنيد.
مطمئن شويد كه صافي و جعبه آبميوه گيري هميشه تميز هستند. از شستشوي موتور آب ميوه گيري خودداري كنيد و در هنگام تميز كردن دستگاه مراقب باشيد كه آب وارد موتور نشود. قبل از روشن كردن آب ميوه گيري، قسمت هاي متحرك و قسمت بالايي دستگاه را محكم قرار دهيد. قبل از اتمام مرحله درب آب ميوه گيري را باز نكنيد و آب ميوه گيري را از كودكان دور نگه داريد. در ادامه شما را به مطالعه مقاله 5 مدل از بهترين آبميوه گيري در بامكالا در سال 1401 دعوت مي كنيم.

برند بيم


آب ميوه گيري بيم مدل JC2101MST يكي از محصولات باكيفيت برند وود مي باشد. محصولات توليد شده توسط BEEM در آلمان از جمله محصولات الكتريكي محصولات ري شامل آرام پز، بخار پز، چاي ساز، سرخ كن، اتو بخار، دستگاه جاروبرقي، ساندويچ ساز، ماشين آلات پلوپز، چرخ گوشت، سرخ كن، جاروبرقي و غذاساز مي باشد. لوازم برقي بيم مي تواند نيازهاي خانه و آشپزخانه شما را برآورده كند. فروشگاه باما كالا نماينده محصولات بيم بوده و تمامي محصولات شركت بيم را در اختيار مشتريان گرامي قرار مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۶:۲۲ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

مخلوط كن بيم 1801

مخلوط كن بيم مدل BL1801 يك محصول آشپزخانه با كيفيت و كاربردي مي باشد. خريد ميكسر يك خريد ضروري است و هر خانواده اي نياز به استفاده از آن را احساس مي كند. خريد و استفاده از ميكسر به خانم خانه دار كمك مي كند تا سرعت تهيه غذا را افزايش دهد. امروزه بسياري از برندها ميكسر و ساير لوازم الكتريكي توليد مي كنند. بيم به بازاريابي بهترين و با كيفيت ترين خطوط توليد در صنعت ميكسر افتخار مي كند. بلندر بيم مدل BL1801 يك وسيله ارزشمند و كاربردي در آشپزخانه شما خواهد بود. مثلا، اگر بچه داريد، مي توانيد از مخلوط كن بيم BL1801 براي سوپ هاي پوره شده و شير بادام استفاده كنيد. يا با پرتو بلندر BL1801. لرزش براي عزيزان شما انواع اسموتي ها و نوشيدني هاي سلامتي را مي توان به سرعت و به راحتي تهيه كرد. سس ها، مي توانيد از مخلوط كن بيم BL1801 براي تهيه پوره گوجه فرنگي و موارد ديگر استفاده كنيد. بلندر بيم مدل BL1801 با موتور 500 واتي خود به راحتي با تمامي موارد ذكر شده كنار مي آيد.

مخلوط كن بيم 1801

مصرف برق 500 وات
ظرفيت كوزه 1.5 ليتر
داراي 8 سطح تنظيم سرعت
امكان مخلوط كردن و خرد كردن هر نوع ميوه و سبزي و خرد كردن يخ
با عملكرد پالس يا لحظه اي
داراي زمان شاتر تا 120 ثانيه است
داراي پايه هاي ضد لغزش

بلندر بيم مدل BL1801 با جنس پلاستيك و بدنه مشكي داراي ليسانس آلمان و مونتاژ ايران مي باشد. ابعاد ميكسر Beam BL1801 به شرح زير است: 44*23*39 سانتي متر. همچنين وزن تقريبي ميكسر بيم BL1801 5.8 كيلوگرم مي باشد. بيم بلندر مجهز به كاسه شيشه اي 1.5 ليتري است كه با توجه به مواد به كار رفته در كاسه، بهداشت بيشتري را براي شما به ارمغان مي آورد. يكي از مزيت هاي ظروف شيشه اي اين است كه به مرور زمان كدر نمي شوند و نمي افتند و به عبارتي سكه تمام نمي شود. بلندر بيم بلندر BL1801 داراي تكنولوژي آسياب يخ است كه براي تهيه انواع اسموتي ها بسيار مهم است. علاوه بر اين، ميكسر پرتو BL1801 مجهز به عملكرد پالس است. بيم ميكسرها مجهز به صفحه نمايش براي نمايش نوع برنامه و سرعت دستگاه هستند. هشت سطح سرعت قابل تنظيم روي صفحه ابزار نصب شده است كه سرعت و كيفيت فوق العاده اي را ارائه مي دهد. يكي ديگر از ويژگي هاي بلندر بيم BL1801 تايمر خاموش شدن خودكار تا 120 ثانيه است كه به طور موثري باعث صرفه جويي در عمر دستگاه مي شود. بيم ميكسر BL1801 از فولاد ضد زنگ ساخته شده است كه امكان آسياب و مخلوط كردن آسان مواد را فراهم مي كند. پايه ضد لغزش ادغام شده در ميكسر تير، استفاده از آن را آسان كرده و ايمني بيشتري را فراهم مي كند. از ديگر محصولات مشابه مي توان به ميكسر Beam 1802 اشاره كرد.

نحوه استفاده از مخلوط كن پرتو BL1801

براي كار با بيم بلندر BL1801 كافي است ابتدا ليوان شيشه اي را روي بدنه قرار داده و در جهت عقربه هاي ساعت به دستگاه وصل كنيد. سپس مواد لازم را داخل شيشه بريزيد، درب شيشه را بگذاريد، دستگاه را روشن كنيد و سرعت دستگاه را بر اساس سختي و نرمي مواد تنظيم كنيد. از پر كردن بيش از حد كوزه خودداري كنيد. پس از 3 تا 4 دقيقه استفاده مداوم، دستگاه را استراحت داده و دوباره به كار خود ادامه دهيد. با اين كار عمر مفيد دستگاه را افزايش مي دهيد.


بيم با در نظر گرفتن نيازهاي مشتري، با استفاده از بهترين متخصصان و جديدترين فناوري ها، همواره در تلاش است تا محصولات كاربردي و با كيفيت توليد كند. محصولات برند ليم داراي ليسانس آلمان بوده و اخيراً در كشورهاي مختلف از جمله ايران مونتاژ شده اند. محصولات بيم شامل آرام پز، بخارپز، پلوپز، آبميوه گيري، آب ميوه گيري مركبات، مخلوط كن، غذاساز، چاي ساز، گريل، اتو بخار، ساندويچ ساز، آبميوه گيري، مخلوط كن، سشوار و پاك كننده مي باشد. فروشگاه اينترنتي باما كالا يكي از نمايندگان فعال در ارائه محصولات BIM مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۰:۴۱ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

مخلوط كن بيم 1802

مخلوط كن بيم مدل BL1802 به لطف توان 500 وات مي تواند انواع غذا، ميوه و سبزيجات را در مدت زمان كوتاهي آسياب و پوره كند. آسياب و غذاساز يكي از پركاربردترين و كاربردي ترين وسايل برقي در آشپزخانه هستند. يك زن خانه دار با كمك مخلوط كن هر آنچه را كه نياز دارد آسياب مي كند. اگر ديده ايد در زمان مادربزرگ ها كارهاي سنگيني از قبيل آسياب و كوبيدن غلات توسط ملات كاران انجام مي شد. امروزه كارهاي خانه به لطف برق و وسايل آشپزخانه آسان شده است. بيم بلندر BL1802MST يكي از بهترين لوازم برقي با قيمت بسيار مقرون به صرفه است. براي خريد Beam Blender با ما همراه باشيد زيرا در مورد برخي از ويژگي هاي Beam Blender BL1802MST صحبت مي كنيم.

ويژگي هاي مخلوط كن بيم BL1802MST

توان دستگاه 500 وات مي باشد
ظرفيت كوزه 1.5 ليتر است
سرعت را مي توان در 8 مرحله تنظيم كرد
يك آسياب كوچك وجود دارد
قابليت مخلوط كردن و خرد كردن انواع ميوه ها و سبزيجات و خرد كردن يخ
با عملكرد پالس يا جريان
همراه با تايمر 120 ثانيه خاموش
داراي پايه هاي ضد لغزش
Better Home داراي 18 ماه گارانتي است

بلندر بيم مدل BL1802 همانطور كه گفته شد داراي توان 500 وات مي باشد. Beam Blender BL1802 از ظرف شيشه اي آسياب، ظرف شيشه اي و پانل تنظيم تشكيل شده است. Beam Blender BL1802MST براي خرد كردن انواع سبزيجات و ميوه ها استفاده مي شود. براي استفاده از اين مخلوط كن روي پنل تنظيمات ديجيتال دكمه هايي وجود دارد كه مي تواند سرعت دستگاه را كم و زياد كند. يك صفحه نمايش ديجيتالي نيز وجود دارد كه سرعت دستگاه و نوع برنامه را نشان مي دهد. از طريق پنل ميكسر BL1802MST سرعت را تا 8 مرحله تنظيم كنيد. بيم بلندر BL1802 مجهز به تنظيم تايمر است كه پس از 120 ثانيه خاموش مي شود. پايه بلندر بيم BL1802MST يك دستگاه ضد لغزش و بي صدا است. جار بلندر BL1802 از شيشه بيم ساخته شده و داراي ظرفيت 1.50 ليتر مي باشد. جنس تيغه مخلوط كن از فولاد ضد زنگ ساخته شده و به قدري بادوام است كه مي توانيد يخ را با آن خرد كنيد. در بين محصولات مشابه مي توانيد از ميكسر مدل BL1801 استفاده كنيد
نشان داد
نحوه استفاده از مخلوط كن بيم BL1802

هنگام استفاده از مخلوط كن BIMBL1802 براي اولين بار بايد نكاتي را به خاطر بسپاريد. اين نكات به افزايش عمر مخلوط كن شما كمك مي كند. پس از باز كردن جعبه ميكسر و خارج كردن آن از بسته بندي اصلي، ميكسر بيم BL1802MST را مستقيم و سريع روشن نكنيد. قسمت هاي قابل شستشو را بشوييد و قسمت هاي باقي مانده را با يك پارچه مرطوب تميز كنيد، سپس همه چيز را خشك كنيد. براي نصب ظرف مخلوط كن، پس از قرار دادن آن بر روي بدنه اصلي، آن را در جهت عقربه هاي ساعت بچرخانيد تا كاملاً در دستگاه قرار گيرد. هرگز مخلوط كن يا آسياب را با مواد غذايي پر نكنيد. كاسه همزن يا كاسه آسياب را دو سوم پر كنيد و سپس درب آن را محكم ببنديد. وقتي مخلوط كن يا آسياب را روشن مي كنيد، پس از سه دقيقه كار كردن، آن را خاموش كنيد تا موتور استراحت كند. پس از مدتي استراحت، دستگاه را روشن كنيد. اگر مواد داخل دستگاه سفت است و چاقو را فشار مي دهد، مي توانيد كمي آب اضافه كنيد. سپس مطمئن شويد كه درب بسته است، ميكسر پرتو BL1802 را وصل كرده و دكمه پاور را فشار دهيد. در زير راهنماي ما براي خريد مخلوط كن مناسب را بخوانيد تا براي خريد مخلوط كن دچار مشكل نشويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۹:۴۵ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

ساندويچ ساز بيم 4402

ساندويچ ساز بيم مدل SM4402 داراي 4 محفظه است كه امكان تهيه 8 ساندويچ كامل يا 4 عدد اسنك را فراهم مي كند. خريد ساندويچ ساز شايد لازم نباشد اما عملكرد آن در آشپزخانه بسيار بالاست. با خريد ساندويچ ساز و استفاده از آن مي توانيد در كمترين زمان يك غذاي كامل را تهيه و ميل كنيد. ساندويچ ساز يكي از لوازم آشپزخانه است كه كودكان و نوجوانان عاشق آن هستند. نام ديگر ساندويچ ساز بيم مدل SM4402 غذا است و براي كساني كه كار مي كنند كارايي بسيار خوبي دارد. اگر از آن دسته افرادي هستيد كه دوست داريد در هر وعده غذايي ساندويچ بخوريد بهترين راه براي خريد ساندويچ بيم مدل SM4402 است كه متناسب با نياز و عملكرد شماست. براي خريد گريل و ساندويچ ساز بيم با ما همراه باشيد.

خريد دستگاه ساندويچ ساز بيم مدل SM4402

ساندويچ بيم مدل SM4402 با توان مصرفي 1400-2200 وات گرماي مورد نياز را در كمترين زمان ايجاد مي كند. جنس ساندويچ ساز SM4402 Bim پلاستيكي و رنگ آن مات خاكستري مي باشد. چراغ سبز و قرمز روي دستگاه نشان دهنده وضعيت دستگاه است. ساندويچ بيم مدل SM4402 داراي دو صفحه با روكش سراميكي قابل تعويض مي باشد. مواد سراميكي گرما را به طور مساوي توزيع مي كند و در نتيجه ساندويچ هاي كاملاً گرم مي شود. يكي از ويژگي هاي خاص ساندويچ ساز Bim SM4402 وجود بشقاب سرخ كردني و گرم كردن مواد غذايي مانند گوشت، مرغ، همبرگر و ... مي باشد. يك قفل ايمني روي دسته ساندويچ ساز تعبيه شده است كه در هنگام پخت دستگاه را كاملا قفل مي كند. ساندويچ ساز مدل SM4402 از سري ساندويچ سازهاي دو طرفه مي باشد. به لطف وجود صفحه رويي، وقتي در بسته است، با كمي فشار يك ساندويچ پر از مخلفات، با طعم و طرح دلخواه درست كنيد. همچنين مي‌توانيد ساندويچ‌هاي برش‌شده و برشته را با كمك صفحه گريل ساندويچ ساز بيم SM4402 ميل كنيد. درب ساندويچي Bim SM4402 تا 180 درجه باز مي شود تا بتوانيد به راحتي ساندويچ خود را تهيه كنيد. از ديگر محصولات مشابه اين دستگاه مي توان مدل ساندويچ ساز بيم SM4401 را در نظر گرفت.

نحوه استفاده

ابتدا مواد لازم و هر چيزي كه مي خواهيد در ساندويچ بريزيد را آماده كنيد و در ساندويچ ساز را باز كنيد. مواد اضافي و تكه هاي ناني كه از ساندويچ خارج مي شود را مي توان با كره پخش كرد. درب ساندويچ ساز Beam SM4402 بايد هنگام گرم بسته شود، اگرچه اكثر مدل ها داراي چراغ نشانگر قرمز هستند. اين چراغ به ما مي گويد كه چند دقيقه طول مي كشد تا دستگاه گرم شود و پس از گرم شدن، سبز مي شود و به ما مي گويد زمان استفاده از دستگاه است. سپس درب آن را باز كرده و ساندويچ ها را بدون دست زدن به صفحه داغ دستگاه روي صفحه زيرين قرار دهيد. يك ساندويچ پنير معمولي 3-5 دقيقه طول مي كشد تا آماده شود. با روشن شدن چراغ نشانگر دستگاه، درب ساندويچ ساز Beam SM4402 را باز كرده و ساندويچ ها را به كمك حصير چوبي يا سيليكوني جدا كنيد. در ادامه شما را به مقاله چه غذايي با ساندويچ ساز درست كنيم دعوت مي كنيم؟ ادامه مطلب

درباره برند


ساندويچ ساز بيم مدل SM4402 يكي از محصولات مورد علاقه كودكان و نوجوانان مي باشد. محصولات شركت بيم آلمان كه شامل نورپردازي منزل و آشپزخانه مي باشد با جديدترين تكنولوژي و بالاترين كيفيت توليد و به فروش مي رسد. لوازم خانگي شامل آرام پز، بخارپز، چاي ساز، گريل، اتو بخار، ماشين ظرفشويي، ساندويچ ساز، پلوپز، چرخ گوشت، سرخ كن، پاك كننده و غذاساز است. محصولات برقي بيم مي تواند نيازهاي خانه و آشپزخانه شما را برآورده كند. فروشگاه باما كالا نماينده بيم بوده و تمامي محصولات شركت بيم را به شما مشتريان عزيز ارائه مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۳:۳۸ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)