معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

اتو بیم 3906

اتو بیم 3906 دارای مخزن 300 میلی لیتری می باشد. بنابراین لازم نیست هر بار که از آن استفاده می کنید دوباره آن را پر کنید. و به لطف سیستم ضد آب اتو هیچ خطری از آب وجود ندارد. اتو بخار Beam SI3906 2400 وات مصرف می کند و به همین دلیل یکی از قوی ترین اتو بخار به حساب می آید. عملکرد بخار عمودی اتوی تیرآهن مدل SI3906 یکی از ویژگی هایی است که به شما اجازه می دهد لباس های آویزان شده روی بند رخت را اتو کنید. تنها چیزی که این اتو و تمام اتوهای بخار دارند روکش سرامیکی است.

اتو بخار بیم مدل SI3906 یکی از اتوهای قدرتمندی است که به دلیل وجود مخزن آب 300 میلی لیتری قابل استفاده در کارگاه و منزل می باشد. یکی از مزایای این نوع اتوها فشار بخار بیشتر به لباس است. بنابراین ضخیم ترین لباس ها هم نمی توانند این اتوها را تحمل کنند. آهن یکی از پرکاربردترین ابزارهایی است که توسط هنری دبلیو ساخته شده در نیویورک توسط سیلی ساخته شده است. برای خرید اتو توجه داشته باشید که بهترین نوع اتو برای مصارف خانگی اتو بخار دستی است. اتوهای بخار دستی به صورت مخزن دار و بدون مخزن تولید می شوند. اگر روزانه تعداد زیادی لباس برای اتو دارید، اتو بخار مخزن دار تهیه کنید. خرید اتوی مخزن بخار برای بسیاری از لباس ها یک گزینه عالی است. برای خرید بیم خودکار فروشگاه هنر باما در خدمت شماست.

ویژگی های اتو بیم مدل SI3906

توان مصرفی 2400 تا 2800 وات
ظرفیت مخزن آب 300 میلی متر است
مجهز به کلید اتوماتیک
دارای نمایشگر دیجیتال
بخارپز مداوم 45 گرم

اتو بخار بیم SI3906 دارای نمایشگر دیجیتال است و می توانید میزان بخار این اتو را تنظیم کنید. یکی دیگر از مزایای اتو بخار Beam SI3906 سیستم ضد چکه آن است که لکه آبی روی لباس شما باقی نمی گذارد. سیستم برش اتوماتیک اتو بخار SI3906 یکی از مزیت هایی است که این مدل را متمایز می کند. اگر از خانه خارج شدید و فراموش کردید اتو را خاموش کنید، جای نگرانی نیست. زیرا با سیستم خاموش شدن خودکار مشکلی پیش نخواهد آمد. دکمه اسپری بخار مجزا، دکمه اسپری آب مجزا، سیستم ضد رسوب و سنسور لمسی برای فعال سازی المنت از دیگر ویژگی های اتو بخار SI3906 است. از دیگر اتو بخار های مشابه فروشگاه باما کالا می توان به اتو بخار بیم مدل SI3905 اشاره کرد.

کاربرد اتو

مدل اتو بخار Beam SI3906 بسیار ساده و شبیه اتوهای بدون مخزن می باشد. با این تفاوت که مخزن آب آن جدا ساخته شده است. باید مخزن را بریزید و اتو را روشن کنید. سپس با چرخاندن درجه اتو با توجه به نوع پارچه، دستگاه در مدت 2 دقیقه آماده استفاده می شود. در ادامه شما را به مطالعه مقاله ای در مورد اینکه اتو بخار چیست و چگونه کار می کند، دعوت می کنیم.

درباره برند

اتو بیم 3906 یکی از محصولات قدرتمند برند بیم می باشد. محصولات بیم آلمان اعم از لوازم خانگی و آشپزخانه با استفاده از آخرین تکنولوژی و کیفیت بالا تولید و به فروش می رسد. محصولات دارای لامپ شامل آرام پز، بخارپز، کتری، کباب پز، اتو بخار، جاروبرقی، ساندویچ ساز، پلوپز، چرخ گوشت، توستر، جاروبرقی و غذاساز است. محصولات الکترونیکی می توانند نیازهای خانه و آشپزخانه شما را برآورده کنند. فروشگاه باما کالا نماینده محصولات بیم می باشد و تمامی محصولات شرکت بیم را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۰:۵۵ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)