معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

قیمت جاروبرقی بوش مدل گلد

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR در رنگ مشکی و طلایی ساخت کشور آلمان. موتور موجود در جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR دارای قدرت 2200 وات و وزن خالص موتور 7.7 کیلوگرم می باشد. جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR مجهز به فناوری کواترو پاور می باشد. عملکردی که با کمک طراحی آیرودینامیکی چرخشی Motohi و در نتیجه جریان هوای عالی، تمیزی فوق‌العاده را ارائه می‌کند و به طور رضایت‌بخشی گرد و غبار را جذب می‌کند. فناوری حفاظت از برق به کار رفته در جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR بهترین نظافت را با یک کیسه نیمه پر یا پر و با عملکرد بهتر کیسه و طول عمر بیشتر، به لطف برگشت میکرو و چند ماده، بسیار مقرون به صرفه است. مقرون به صرفه. جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR مجهز به برس مبلمان، برس مبلمان، برس خیاطی بسیار بلند و کیسه گرد و غبار نوع G 5 می باشد.

جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR دارای کابل کش اتوماتیک و سطح مکش قابل تنظیم بر روی دستگاه می باشد. لوله خرطومی جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR دارای روکش کنفی است که از خم شدن و شکستن لوله جلوگیری می کند و ظاهر زیباتری به دستگاه می دهد. جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR مجهز به فیلتر هپا قابل شستشو است که برای افراد مبتلا به آلرژی بسیار مناسب است و از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می کند و گرد و غبار و باکتری ها را فیلتر می کند و هوای پاک تری نسبت به هوای محیط ارائه می دهد. لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR بسیار ارگونومیک طراحی شده و به راحتی قابل تنظیم است. جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR مجهز به آلارم الکترونیکی تعویض کیسه گرد و غبار می باشد. برد هوای استفاده شده در جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR برای محافظت از مبلمان و دیوارها طراحی شده است. جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR بسیار کم صدا طراحی شده است و صدای خروجی آن تنها 74 دسی بل است. مدل BGL8GOLDIR بوش دارای 4 چرخ پلاستیکی صاف است. سیم بلند جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR دارای شعاع کاری 15 متر می باشد. از دیگر محصولات مشابه می توان به جاروبرقی بوش BGL8PRO5IR اشاره کرد.

قیمت جاروبرقی طلایی بوش

قیمت جاروبرقی بوش مدل گلددر فروشگاه باما همیشه بروز بوده و با نازلترین قیمت عرضه می شود. برای خرید جاروبرقی بوش سری 8 گلد، همیشه به دنبال اصالت باشید و حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

نحوه استفاده از جاروبرقی بوش گلد

برای کار با جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR کافی است برس مورد نظر را به لوله تلسکوپی متصل کرده و سطح را تنظیم کرده و دکمه پاور را فشار دهید. برای حفظ عمر مفید دستگاه و تمیزی منزل و دستگاه، بهتر است هر از چند گاهی فیلتر، برس و لوله را با آب گرم و صابون ملایم شسته و گرد و غبار را از دستگاه پاک کنید. از جمع آوری مایعات با دستگاه خودداری کنید. این مقاله در مورد نحوه تمیز کردن جاروبرقی را حتما بخوانید.

درباره برند بوش

جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR یکی از بهترین و زیباترین جاروبرقی های بوش است که در ساخت و طراحی خود از بهترین تکنولوژی روز دنیا بهره می برد. محصولات بوش ساخت آلمان بوده و شامل یخچال، فریزر، استکر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خردکن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، مخلوط کن، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، توستر، جاروبرقی و جارو شارژی می باشد. ، آبمیوه گیری، مخلوط کن، انواع فر توکار و لوازم خانگی. فروشگاه اینترنتی باما کالا یکی از نمایندگی های فعال در عرضه محصولات بوش می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۵۸ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)