معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

آبمیوه گیری بوش 4010

آبمیوه گیری بوش 4010با مواد استیل ضد زنگ دارای موتور قدرتمند 1200 وات می باشد. این محصول قابلیت آبگیری سریع و با کیفیت عالی انواع میوه ها و سبزیجات نرم و سفت را به ارمغان می آورد.تمامی قطعات آب میوه گیری MES4010 بوش که با آبمیوه در تماس هستند فاقد مواد مضر BPA بوده و در نتیجه طعم بسیار خوبی دارند. و آبمیوه سالم برنده خواهید شد تمامی قطعات آبمیوه گیری بوش مدل 4010 پس از استفاده قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. علاوه بر این آبمیوه گیری بوش MES4010 دارای برس عالی برای تمیزکردن فیلتر و قطعات دستگاه می باشد که کار شما را راحت می کند.یکی دیگر از تفاوت های آب میوه گیری بوش مدل 4010 با سایر آب میوه گیری های بوش وجود تیغه سرامیکی در دستگاه است. ، که به دلیل سطح صافی که دارد صاف و غیر ساینده است.وقتی تو خالی هستید هیچ تجمعی جمع نمی شود و به راحتی شسته می شود.

آبمیوه گیری بوش MES4010 دارای عملکرد قطره ای است. این عملکرد به تمیز کردن سطح کار کمک می کند. سینی آب میوه به گونه ای طراحی شده است که می توانید به راحتی آب میوه را داخل ظرف بریزید و وقتی شیر آب را می بندید دیگر قطره ای نبینید. مخزن آب مدل 4010 بوش بزرگ (3 لیتر) کیسه نشکن آن که می تواند فوم را از آب آشامیدنی جدا کند 1.5 لیتر می باشد. موتور این آبمیوه گیری مجهز به عملکرد توقف ایمنی است. بنابراین موتور تنها در صورتی شروع به کار می کند که تمام قطعات به درستی قرار گرفته باشند و درب دستگاه بسته باشد. این عملکرد دستگاه از آسیب به افراد و ریختن مواد جلوگیری می کند. دسته های آبمیوه گیری MES4010 بوش از آلومینیوم دایکاست ساخته شده است که باعث می شود ابزار محکم تری در دست بگیرد. زیره های پلاستیکی آب میوه گیری بوش MES4010 به سطح کار می چسبد و از لیز خوردن دستگاه جلوگیری می کند. از محصولات مشابه می توان به مدل آب میوه Bim FP-2003 اشاره کرد.

آبمیوه گیری بوش MES4010 جدیدترین و منحصر به فرد ترین آبمیوه گیری شرکت بوش می باشد. امروزه خرید آب میوه گیری به صرفه تر از خرید آب میوه از خارج است. آب میوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است. آب میوه سرشار از مواد معدنی و ویتامین است و نوشیدن آن برای همه لذت بخش است. متاسفانه امروزه به دلیل زمانبر بودن فرآیند شستشوی قطعات برای تهیه نوشیدنی، آب میوه های خانگی جای خود را به آب میوه های صنعتی و مصنوعی داده است. اما با خرید آب میوه گیری بوش MES4010 با این مشکل مواجه نخواهید شد و به راحتی می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. زیرا قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. با خرید و استفاده از آبمیوه گیری بوش MES4010 نیازی به له کردن میوه نیست زیرا دهانه ورودی میوه در آب میوه گیری بوش MES4010 تقریباً به اندازه یک سیب بسیار بزرگ (84 میلی متر) است. آبمیوه گیری بوش مدل 4010 قوی ترین و بزرگترین آبمیوه گیری شرکت بوش می باشد. با خرید و استفاده از آب میوه گیری بوش، با یک بار استفاده از دستگاه، مقدار زیادی آب میوه دریافت خواهید کرد. در ادامه بیشتر با این آبمیوه گیری بزرگ آشنا خواهیم شد.

ویژگی های آب میوه گیری بوش مدل MES4010

توان موتور دستگاه 1200 وات می باشد
قطر دهانه دستگاه 84 میلی متر است
ظرفیت مخزن آب میوه 1.5 میلی لیتر است.
ظرفیت ظرف زباله 3 لیتر می باشد
دارای 3 تنظیم سرعت

نحوه استفاده از آبمیوه گیری بوش MES4010

ابتدا میوه را برای استفاده با آبمیوه گیری بوش MES4010 آماده کنید پارچ را زیر شیر آب قرار داده و آن را روشن کنید. یکی از سطوح را با توجه به سختی و نرمی میوه انتخاب کنید. سپس روشن کنید همچنین می توانید قطعات را در ماشین ظرفشویی بشویید.در زیر به شما توصیه می کنیم راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیری آلمانی اصل 2022 بوش را مطالعه کنید.

درباره بوش

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 جدیدترین و بهترین آبمیوه گیری شرکت بوش ساخته شده با جدیدترین تکنولوژی می باشد. شرکت بوش یکی از غول های صنعت لوازم خانگی جهان است که همواره در توسعه محصولات جدید پیشگام بوده و همگام با نیازها و فناوری های روز دنیا می باشد. محصولات این شرکت شامل یخچال، فریزر، بوفه، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، غذاساز، بخارپز، چرخ گوشت، بخارپز، غذاساز، غذاساز، غذای ماشینی، تنقلات، ساندویچ ساز، گرمکن، پاک کننده، آبخوری می باشد. ، انواع فرهای ساخته شده در لوازم خانگی را مخلوط می کند. فروشگاه باما کالا یکی از تامین کنندگان پیشرو محصولات بوش می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۸:۵۰ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)