معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

پلوپز بیم 1201

پلوپز بیم 1201 دارای 17 برنامه پخت است که به شما در مهمانی 10 نفره کمک می کند. شاید فکر کنید خرید پلوپز یکی دیگر از کارهای طاقت فرسا است، اما در واقع یکی از مهم ترین محصولات برقی آشپزخانه است. با خرید پلوپز و استفاده از آن در وقت خود صرفه جویی می کنید. تصور کنید ناگهان به شما اطلاع داده شود که یک بازدیدکننده ناخوانده در حال بازدید است. در این شرایط چه باید کرد؟ اینجاست که پلوپزها به کمک شما می آیند و یک غذای سریع و خوشمزه به شما می دهند. مزیت دیگر خرید پلوپز و استفاده از آن این است که همیشه برنج را بدون نیاز به گذاشتن در بشقاب می پزد. کیسه ای مناسب بردارید و داخل پلوپز بگذارید و برگردانید. سوتین های قالبی پیدا خواهید کرد. اگر قصد خرید پلوپز بیم را دارید در اینجا قصد داریم به پلوپز دیجیتال بیم RC1201 بپردازیم پس با ما همراه باشید.

پلوپز دیجیتال بیم RC1201 با 840 وات و 220 ولت یکی از بهترین پلوپزهای این برند می باشد. با پلوپز بیم مدل 1201 به راحتی برای 10 نفر پلو خوشمزه سرو می کنید. 17 برنامه پخت مختلف در این پلوپز به شما در آشپزی کمک زیادی می کند. به لطف صفحه نمایش لمسی در این دستگاه از وضعیت آن مطلع خواهید شد. یکی دیگر از ویژگی های پلوپز دیجیتال بیم RC1201 استفاده سه گانه آن است که شامل آرام پز، بخارپز و سرخ کن می باشد. همچنین می توانید 3 نوع برنج را در این دستگاه بپزید. یکی دیگر از کاربردهای پلوپز دیجیتال بیم مدل RC1201 در تهیه انواع دسر، سوپ، فرنی، پیتزا، پاستا، ماکارونی و ... می باشد. دیگ داخلی پلوپز دیجیتال بیم RC1201 نیز از جنس سرامیک نچسب بوده و دارای ظرفیت 1.8 لیتر می باشد. پلوپز دیجیتال بیم RC1201 به رنگ مشکی و دارای درب شیشه ای می باشد. از دیگر محصولات بیم می توان به پلوپز دیجیتال بیم مدل RC-1202 اشاره کرد.

کاربرد پلوپز بیم

پختن برنج پختن برنج بسیار ساده تر از استفاده از قابلمه است. کافی است در پلوپز به مقدار لازم آب و کمی نمک بریزید و سپس آن را بچرخانید. بعد از تبخیر کامل آب، مقداری روغن به آن اضافه کنید و درب آن را ببندید تا ته پلو گرفته شود. صفحه نمایش پلوپز دیجیتال بیم RC1201 درک وضعیت پخت را برای شما آسان می کند. برای پخت هر نوع غذایی مانند سوپ یا پاستا دکمه مخصوصی وجود دارد که استفاده از آن را آسان می کند. در اینجا چند نکته کلی در مورد پخت برنج وجود دارد:

1. توجه داشته باشید که پلوپز باید همیشه تمیز نگه داشته شود، در غیر این صورت عمر مفید دستگاه کاهش می یابد.
2. این دستگاه به دلیل مصرف کم انرژی و سرعت کار بالا مناسب ترین گزینه برای پخت غذا به بهترین شکل ممکن می باشد.
3. هرگز آب یا غذا بیش از مقدار مشخص شده به پلوپز اضافه نکنید.
4. تا زمانی که غذا و مواد را داخل پلوپز ریخته اید، پلوپز را روشن نکنید.
پلوپز دیجیتال بیم RC1201 همیشه در کنار شما 10 نفره خواهد بود و برنج ایرانی لذیذ را تهیه می کند. برای آشنایی بیشتر با پلوپزها، حتما مقاله پلوپز چند منظوره چیست؟

پلوپز دیجیتال بیم مدل RC1201 یکی از محصولات با کیفیت و پرکاربرد برند بیم است که برای هر آشپزخانه ای ضروری است. محصولات شرکت بیم آلمان از جمله محصولات برقی آشپزخانه با تکنولوژی روز دنیا و کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه می شود. محصولات بیم شامل آرام پز، بخارپز، چای ساز، گریل، اتو بخار، دستگاه جاروبرقی، ساندویچ ساز، پلوپز، چرخ گوشت، سرخ کن، جاروبرقی و غذاساز می باشد. محصولات برقی BIM می تواند نیازهای شما را در خانه و آشپزخانه برآورده کند. فروشگاه باما کالا نمایندگی محصولات بیم می باشد و تمامی محصولات شرکت بیم را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۹:۲۵ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)