معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

آبمیوه‌ گیری بوش مدل MES3500

آبمیوه گیری بوش مدل MES3500 با فولاد ضد زنگ خود یکی از بهترین آبمیوه گیری های موجود در بازار است. همه ما می دانیم که آب میوه سرشار از مواد مغذی و ویتامین است و نوشیدن آن جدا از طعم، برای بدن بسیار مفید است. این نوشیدنی های خوشمزه بسیار آسان و خوب خواهد بود، مخصوصا برای کسانی که دوست ندارند میوه بخورند. بنابراین با خرید آب میوه گیری مناسب می توانید آب میوه تازه تهیه کنید. امروزه شراب خوری های ارزان قیمت در بازار فروخته می شود، اما خوب نیستند. با خرید آب میوه گیری با کیفیت می توانید آب میوه درست کنید و در خانه نوش جان کنید. متاسفانه امروزه به دلیل زمان بر بودن فرآیند شستشوی قطعات آب میوه گیری، نوشیدنی های خانگی جای خود را به نوشیدنی های صنعتی و آماده داده اند. چون شستن تمام آن قطعات ریز و درشت بعد از آب گیری سخت است. اما اگر آبمیوه گیری بوش بخرید این مشکل را نخواهید داشت. زیرا قطعات این دستگاه پس از استفاده در ماشین ظرفشویی قابل شستشو می باشد. همچنین جاروبرقی بوش MES3500 دارای عملکرد توقف آب است که سطح کار شما را تمیز نگه می دارد. آب میوه گیری بوش مدل 3500 به گونه ای طراحی شده است که هنگام بسته شدن شیر آب مایعی وجود نداشته باشد. در ادامه با این آبمیوه گیری شگفت انگیز بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویژگی های آبمیوه گیری بوش MES3500

قدرت موتور 700 وات
آبمیوه گیری یکبار مصرف
قطر دهانه 73 میلی متر است
ظرفیت مخزن آب میوه 1.25 لیتر است
دارای 2 سطح کنترل سرعت
یک قفل ایمنی وجود دارد

دهانه داخل میوه آب میوه گیری MES3500 بوش به اندازه یک سیب بزرگ 73 میلی متر است و نیازی به خرد کردن میوه نیست. ظرف خمیر آب میوه گیری 3500 بوش بزرگ و دارای ظرفیت 2 لیتر می باشد. از مزیت های این محصول آب میوه گیری نشکن بوش MES3500 با امکان جداسازی کف روی آب میوه و گنجایش 1.25 لیتر می باشد. دسته های آبمیوه گیری بوش مدل 3500 از آلومینیوم دایکاست ساخته شده است که امکان بسته شدن محکم تری دستگاه را فراهم می کند. آب میوه گیری بوش مدل 3500 مجهز به برس برای شستشوی آسان قطعات می باشد. پایه های پلاستیکی آب میوه گیری بوش MES3500 مانند پنکه به سطح کار می چسبد و از حرکت دستگاه جلوگیری می کند. محصول مشابه این محصول آبمیوه گیری بوش MES25A0 می باشد.

آب میوه گیری MES3500 بوش با قدرت موتور 700 وات امکان آبگیری انواع میوه و سبزیجات با درجه سختی و نرمی متفاوت را با بالاترین سرعت و کیفیت عالی ارائه می دهد. تمام قطعات آب میوه گیری MES3500 بوش که با آبمیوه در تماس هستند فاقد مواد مضر BPA می باشند، بنابراین آبمیوه بسیار خوشمزه و سالمی خواهید داشت. آبکش بسیار ریز و ریز آبمیوه گیری بوش 3500 که از استیل ضد زنگ ساخته شده است آب با کیفیت و شفافی را در اختیار شما قرار می دهد. آبمیوه گیری بوش MES3500 مجهز به عملکرد توقف ایمنی است. بنابراین، موتور تنها زمانی شروع به کار می کند که تمام قطعات به درستی نصب شده باشند و درب دستگاه بسته شود. این ویژگی دستگاه از صدمات وارده به افراد و پاشش مواد در فضای باز جلوگیری می کند.

نحوه استفاده از اره بوش MES3500

نحوه استفاده از آبمیوه گیری بوش MES3500 بسیار ساده است. فقط میوه را آماده کنید. و با توجه به درجه سختی میوه دکمه تنظیم سرعت (1 برای میوه نرم و 2 عدد برای میوه سفت) را تنظیم کرده و داخل دستگاه بریزید و با استفاده از سنگ شکن دستگاه میوه را به داخل هدایت کنید. مراقب باشید قبل از قرار دادن شیشه زیر شیر آب، شیر آب را باز نکنید. در مطلب زیر ۵ نوع آب میوه خانگی و طرز تهیه آن ها با آب میوه گیری بوش را بخوانید.

درباره برند بوش

آبمیوه گیری بوش MES3500 با رنگ استیل شگفت انگیز خود مانند ستاره ای نقره ای در آشپزخانه شما خواهد درخشید. این محصول یکی از محبوب ترین آبمیوه گیری های موجود در بازار است که با استفاده از آخرین تکنولوژی طراحی شده است. شرکت بوش یکی از غول های صنعت لوازم خانگی در جهان است که همواره در تولید محصولات جدید و همگام با نیازها و فناوری های روز دنیا پیشگام است. محصولات این شرکت شامل یخچال، فریزر، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خردکن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، میکسر، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندویچ ساز، جاروبرقی، جاروبرقی باتری می باشد. , آبمیوه گیری , مخلوط کن انواع فر توکار و لوازم خانگی. فروشگاه باما کالا پارسی یکی از نمایندگی های عرضه کننده محصولات بوش می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۰:۴۱ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)