معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

جاروبرقی بوش سری 8

جاروبرقی بوش سری 8مجهز به کشنده سیم اتوماتیک و قدرت مکش قابل تنظیم می باشد. شیلنگ جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR دارای روکش کنفی است که از خم شدن و پارگی شلنگ جلوگیری می کند و ظاهر شیک تری به دستگاه می دهد. جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR مجهز به فیلتر هپا قابل شستشو است که برای افراد مبتلا به آلرژی بسیار مناسب است و از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می کند و گرد و غبار و باکتری ها را فیلتر می کند و هوای پاک تری نسبت به جو ارائه می کند. شیلنگ تلسکوپی جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR بسیار ارگونومیک بوده و به راحتی قابل تنظیم است. جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR مجهز به هشدار الکترونیکی تعویض کیسه گرد و غبار می باشد. مانع هوای مورد استفاده در جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR برای محافظت از مبلمان و دیوارها طراحی شده است. جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR بسیار کم صدا و با صدای خروجی تنها 74 دسی بل طراحی شده است. جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR دارای 4 چرخ پلاستیکی بسیار نرم می باشد. سیم بلند در جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR شعاع عملی 15 متری دارد. از دیگر محصولات مشابه می توان به جاروبرقی بوش BGL8PRO5IR اشاره کرد.

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD یکی از جاروبرقی های سری 8 به نام Ingenus Gold Edition می باشد. جاروبرقی سال هاست که به عنوان یک وسیله لوکس در خانه به حساب نمی آید و یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین لوازم زندگی در صنعت لوازم خانگی است که نه تنها در وقت و انرژی افراد صرفه جویی می کند، بلکه از آنها نیز جلوگیری می کند. درد کمر و بازو از بین رفته است. جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD یکی از بهترین جاروبرقی های بوش است که با طراحی زیبا و جذاب و موتور قدرتمند 2200 وات می تواند نظافت منزل را با بالاترین کیفیت و سرعت انجام دهد. سپس ما جاروبرقی های بوش بیشتری را ارائه می دهیم.

ویژگی های جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

توان دستگاه 2200 وات می باشد
ظرفیت مخزن 5 لیتر است
مجهز به نازل توربو
کلاس مصرف انرژی A
پاک کردن AirBumper برای محافظت از مبلمان و دیوارها
دارای 3 نوع برس جانبی متصل به لوله تلسکوپی برس حرفه ای، برس مبلمان و برس مبلمان.
دارای سیستم PowerProtect برای حداکثر بازده تمیز کردن حتی زمانی که کیسه گرد و غبار پر است
دارای سیستم QuattroPower از فناوری کارآمد بوش برای تمیزی بالا با مصرف انرژی کم
نوع کیسه گرد و غبار جایگزین: نوع G ALL

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR رنگ مشکی و طلایی ساخت آلمان. موتور موجود در جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR دارای توان 2200 وات بوده و وزن خالص دستگاه 7.7 کیلوگرم می باشد. جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR مجهز به فناوری کواترو پاور می باشد. عملکردی که با استفاده از طراحی آیرودینامیکی چرخشی Motohi و در نتیجه جریان هوای عالی، تمیزی استثنایی را ارائه می دهد و گرد و غبار را به طور ایده آل جذب می کند. فناوری Power Protect به کار رفته در جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR تمیزکاری عالی را با کیسه نیمه یا پر انجام می دهد و با کارایی بهتر کیسه و عمر طولانی تر، به لطف مواد میکرو و چند لایه، بسیار مقرون به صرفه است. و به صرفه است. جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR مجهز به برس مبلمان، برس مبلمان، برس درز بسیار بلند و 5 کیسه گرد و غبار نوع G می باشد.

قیمت جاروبرقی گلد بوش

قیمت جاروبرقی گلد بوش در فروشگاه باما همیشه به روز و با نازلترین قیمت موجود می باشد. هنگام خرید جاروبرقی بوش سری 8 گلد، همیشه اصالت را بررسی کنید و از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

نحوه استفاده از جاروبرقی بوش گلد

برای کار با جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR کافی است برس مورد نظر را به لوله تلسکوپی قابل تنظیم متصل کرده و دکمه پاور را فشار دهید. برای حفظ عمر مفید تجهیزات و بهداشت خانه و تجهیزات بهتر است به طور دوره ای فیلترها، برس ها و لوله ها را با آب گرم و مواد شوینده ملایم بشویید و گرد و غبار را از دستگاه پاک کنید. از جمع آوری مایعات با دستگاه خودداری کنید. مقاله نحوه تمیز کردن جاروبرقی را حتما بخوانید.

درباره برند بوش

جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR بهترین و زیباترین جاروبرقی بوش است که از بهترین تکنولوژی روز دنیا در ساخت و طراحی خود بهره می برد. محصولات بوش ساخت آلمان هستند و شامل یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماشین برداشت، غذاساز، بخارپز، چرخ گوشت، مخلوط کن، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندویچ، جاروبرقی و غیره می باشد. جارو شارژی، آبمیوه گیری، مخلوط کن، انواع فر و لوازم خانگی موجود. فروشگاه اینترنتی باما کالا نماینده فعال در عرضه محصولات بوش می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۲:۳۵ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)