معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

جاروبرقی بیم 4102

جاروبرقی بیم مدل VC4102 یکی از جاروهای زیبا و کاربردی شرکت بیم می باشد. امروزه خرید جاروبرقی بسیار ضروری است. جاروبرقی یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین لوازم خانگی به حساب می آید که دیگر امری لوکس و ضروری برای زندگی امروزی نیست. زیرا این دستگاه نه تنها باعث صرفه جویی در زمان و انرژی می شود، بلکه کیفیت کار و خدمات متنوعی که توسط هد ارائه می شود بالا بوده و اکثر دستگاه ها می توانند کف، پرده و مبلمان را نیز تمیز کنند. جاروبرقی پرتویی علاوه بر اینکه وسیله ای برای نظافت لوازم خانگی می باشد، دارای محفظه ای نیز در خود دستگاه برای نگهداری منظم تر از این دستگاه می باشد. این دستگاه علاوه بر ظاهر شکیل و جذاب جاروبرقی Beam VC4102 از کیفیت بالایی برخوردار است. موتور قدرتمند 2400 وات جاروبرقی Beam VC4102 از دیگر ویژگی های این دستگاه براق است که جاروبرقی را به راحتی انجام می دهد و گرد و غبار را به راحتی پاک می کند. اگر قصد خرید یک جاروبرقی قدرتمند و زیبای BIM را دارید ما جاروبرقی BIM مدل VC4102 را به شما پیشنهاد می کنیم. در زیر این ابزار را به تفصیل معرفی می کنیم.

جاروبرقی بیم دارای ویژگی های VC4102 است

توان دستگاه 2400 وات است
جاروبرقی برقی XXL
مجهز به فیلتر هپا
دارای یک کیسه قابل شستشو و 5 عدد کیسه یکبار مصرف.
شعاع کار 11 متر
دارای 6 سطح سرعت مختلف
دارای 18 ماه گارانتی خانه بهتر

رنگ نقره ای جلوه خاصی به جاروبرقی مدل VC4102 داد. جاروبرقی بیم مدل VC4102 9 کیلوگرم وزن دارد و بدنه آن پلاستیکی است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد جاروبرقی BIM VC4102 استفاده از عملکرد ایمنی است. به این معنی که یک سنسور هوشمند در دستگاه تعبیه شده است که در صورت استفاده غیرعادی از دستگاه فعال می شود و از استفاده از دستگاه جلوگیری می کند. جاروبرقی بیم مدل VC4102 ثبت کشور آلمان و مونتاژ ایران می باشد. جاروبرقی بیم مدل VC4102 بسیار بی صدا طراحی شده است و در هر ساعت از شبانه روز می توانید به راحتی از این دستگاه استفاده کنید. ابعاد جاروبرقی بیم مدل VC4102 به شرح زیر است: 60*33*35 سانتی متر. جاروبرقی بیم مدل VC4102 دارای 6 قدرت قابل تنظیم می باشد. جاروبرقی پرتویی مدل VC4102 طراحی ارگونومیک لوله تلسکوپی ساخته شده از فولاد، حداکثر راحتی را در حین کار فراهم می کند.همچنین مدل جاروبرقی VC4102 دارای دسته چرخشی است که قدرت و مکش را تنظیم می کند و استفاده از آن برای تمامی سنین آسان است. جنس لوله بازوی جاروبرقی بیم مدل VC4102 از پلاستیک مرغوب و روکش شده است که ظاهری زیباتر به آن بخشیده است. همچنین قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. در جاروبرقی BIM مدل VC4102 از فیلتر هپا قابل جابجایی استفاده شده است که برای افراد مبتلا به آلرژی بسیار مناسب است و اجازه ورود گرد و غبار به داخل دستگاه را نمی دهد و هوای پاک تری نسبت به هوای اطراف تولید می کند. BIM برای وکیوم BIM مدل VC4102 یک کیسه بادوام و 5 پاکت کاغذی تهیه کرده است. اندازه مخزن جاروبرقی BIM VC4102 بزرگ و برابر با xxl است، به این زودی نیازی به تعویض کیف ندارید. پرتو وکیوم پرتو بلند مدل VC4102 شعاع کاری 11 متر را فراهم می کند. جاروبرقی مدل VC4102 مجهز به نشانگر ظرفیت کیسه می باشد. 3 چرخ گردان تعبیه شده در جاروبرقی Beam VC4101 حرکت را بر روی سطوح مختلف آسان می کند. از دیگر محصولات مشابه می توان به مدل جاروبرقی Beam VC4105 اشاره کرد.

کاربرد جاروبرقی بیم

برای کار با جاروبرقی Beam VC4102 کافی است برس مورد نظر را به لوله تلسکوپی متصل کرده و دکمه پاور را فشار داده و مکش دستگاه را با ولوم چرخشی تعبیه شده در دستگاه تنظیم کنید. برای عمر مفید دستگاه و حفظ سلامت خانه و دستگاه، بهتر است هر از چند گاهی فیلتر، برس ها و شیلنگ ها را با آب ولرم و مواد شوینده ملایم بشویید تا گرد و غبار از روی دستگاه پاک شود. مایعات را با دستگاه جمع نکنید. همچنین کیسه را بیش از حد پر نکنید. سپس توصیه می کنیم مقاله نحوه تمیز کردن جاروبرقی را مطالعه کنید.

بیم

جاروبرقی بیم مدل VC4102 یکی از محبوب ترین و شیک ترین مدل های موجود در بازار می باشد. از گذشته تا به امروز، BIM همواره در تلاش بوده است تا محصولات با کیفیت را با استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا اختراع و تولید کند. محصولات این شرکت دارای لیسانس آلمان بوده و اخیراً در کشورهای مختلف از جمله ایران مونتاژ شده است. محصولات این شرکت شامل آرام پز، بخارپز، پلوپز، آبمیوه گیری، آبمیوه گیری، مخلوط کن، دستگاه تهیه غذا، چای ساز، گریل، اتو بخار، ساندویچ ساز، آبمیوه گیری، مخلوط کن، سشوار و جاروبرقی می باشد. فروشگاه اینترنتی باما کالا یکی از نمایندگی های فعال در زمینه ارسال محصولات بیم می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۰:۴۶ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)