معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

اتو بیم 3902

اتو بخار بیم مدل SI3902 یکی از اتوهای قدرتمندی است که به دلیل وجود مخزن آب 300 میلی لیتری می توان از آن هم در منزل و هم در کارگاه استفاده کرد. آهن یکی از کاربردی ترین موادی است که توسط هنری دبلیو سیلی در نیویورک اختراع شد. برای خرید اتو بدانید که بهترین نوع اتو برای مصارف خانگی اتو بخار دستی است. اتوهای بخار دستی با مخزن و بدون مخزن ساخته می شوند. اگر هر روز لباس زیادی دارید، اتو بخار بگیرید. خرید مخزن اتو بخار برای بسیاری از لباس ها انتخاب خوبی است. یکی از مزایای این نوع اتوها فشار بخار بیشتری روی لباس است. بنابراین ضخیم ترین پارچه نیز نمی تواند این اتوها را تحمل کند. 

ویژگی های اتو بخار بیم SI3902

مصرف برق 2400-2800 وات
ظرفیت مخزن آب 300 لیتر
دارای نمایشگر دیجیتال
مجهز به سیستم ضد چکه
دارای سوئیچ اتوماتیک

اتو بخار بیم دارای مخزن 300 میلی لیتری می باشد. به این ترتیب، برای هر بار استفاده نیازی به پر کردن آن نخواهید داشت. علاوه بر این، به لطف سیستم ضد بارش این اتو، نمی توانید نگران جاری شدن آب از آن باشید. توان مصرفی اتو بخار Beam SI3902 2400 وات می باشد و از این رو یکی از قوی ترین اتو بخار به حساب می آید. بخاردهی عمودی اتو بخار پرتویی مدل SI3902 یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است که به شما امکان اتوکشی لباس های آویزان شده به طناب را می دهد. سیستم خاموش شدن اتوماتیک اتو بخار پرتو SI3902 از مزایای این مدل می باشد. اگر از خانه خارج شدید و فراموش کردید اتو را خاموش کنید، نگران نباشید. زیرا با سیستم خاموش شدن خودکار مشکلی پیش نخواهد آمد. این مدل اتو بخار پرتو دارای نمایشگر دیجیتال می باشد و می توانید میزان بخار را در این اتو تنظیم کنید. سیستم ضد چکه اتو بخار Beam SI3902 از دیگر مزایای آن است و لکه آبی روی لباس شما باقی نمی گذارد. دکمه اسپری بخار مجزا، دکمه اسپری آب مجزا، سیستم ضد رسوب و قابلیت استفاده به عنوان اتو خشک از دیگر ویژگی های اتو بخار Beam SI3902 می باشد. از دیگر اتو بخار های مشابه فروشگاه باما می توانید اتو بخار Beam SI3901 را قرار دهید.

اتوهای بخار مانند اتوهای بدون مخزن هستند. با این تفاوت که آبگرمکن آن جدا ساخته شده است. باید مخزن را پر کنید و اتو را روشن کنید. پس از آن سطح اتو را با توجه به نوع پارچه تنظیم کنید و بعد از 2 دقیقه دستگاه آماده استفاده است. در زیر شما را به خواندن 10 مقاله مهم مصرف آهن که باید بدانید دعوت می کنیم.

بیم


محصولات شرکت بیم آلمان که شامل لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد با جدیدترین تکنولوژی و بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می شود. محصولات اصلی شامل آرام پز، بخارپز، دستگاه چای، کباب، بخارپز، جاروبرقی، ساندویچ ساز، آشپزخانه، چرخ گوشت، سرخ کن، جاروبرقی و غذاساز است. محصولات الکتریکی Bim می توانند نیازهای خانه و آشپزخانه شما را برآورده کنند. باما کالا نمایندگی محصولات بیم است و تمامی محصولات بیم را به مشتریان گرامی عرضه می کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۲:۲۱ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)