معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

جاروبرقی بیم 4105

جاروبرقی بیم 4105 رنگ قهوه ای شکلاتی و ابعاد 33x35x60 سانتی متر و وزن کل 9 کیلوگرم ساخته شده از پلاستیک. در جاروبرقی های BIM فضایی در درب دستگاه برای دریافت ابزار و زنجیر تعبیه شده است به همین دلیل همیشه در جای خود قرار دارند. جاروبرقی بیم مدل VC4105 جاروبرقی بیم مدل VC4105 دارای مجوز آلمان و مونتاژ ایران می باشد. فیلتر هپا استفاده شده در جاروبرقی Beam VC4105 از ورود گرد و غبار به فضای بیرونی جلوگیری می کند و برای افراد بیمار مناسب است. یکی از ویژگی های جاروبرقی BIM VC4105 عملکرد ایمنی آن است. این بدان معناست که دستگاه دارای سنسور هوشمندی است که در صورت استفاده غیرعادی از دستگاه اقدام می کند و از استفاده از دستگاه جلوگیری می کند.

جاروبرقی بیم VC4105 یکی دیگر از جاروبرقی های شرکت بیم می باشد. خرید جاروبرقی یکی از مهم ترین خریدهای لوازم خانگی برای هر تازه عروسی است. جارو کردن خانه یکی از سخت ترین و وقت گیرترین کارهاست اما در خانه ضروری است. اما می توانید این فعالیت های خسته کننده را با سرگرمی هایی مانند گوش دادن به موسیقی ترکیب کنید و متوجه زمان و سختی های کار نخواهید شد. این کار به دستگاهی با صدای کم نیاز دارد تا بتوانید در حین جاروبرقی به راحتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و از آن لذت ببرید. بدون اینکه مجبور باشید موسیقی را خیلی بلند کنید. اگر قصد خرید دستگاه کم صدا را دارید ما جاروبرقی Beam VC4105 را به شما پیشنهاد می کنیم. این دستگاه بسیار کم صدا با طراحی فوق العاده ارگونومیک و خستگی کمتر در حین کار است. 4 چرخ تعبیه شده در جاروبرقی Beam VC4105، جابجایی دستگاه را به سطوح مختلف آسان می کند. اگر قصد خرید جاروبرقی BIM را دارید با ما همراه باشید تا با جاروبرقی BIM VC4105 بیشتر آشنا شوید.

جاروبرقی بیم مدل VC4105 دارای 6 سطح قابل تنظیم می باشد. لوله تلسکوپی بیم وکیوم مدل VC4105 از فلز ساخته شده و دارای طراحی ارگونومیک می باشد. همچنین برای تنظیم ظرفیت دستگاه ولوم چرخشی بر روی ماشین لباسشویی مدل BIM VC4105 تعبیه شده است و کار با آن بسیار آسان است. جنس لوله لوله دوتایی مدل Beam VC4105 از روکش پلاستیکی مرغوب و کنفی می باشد که ظاهر محصول را بهبود می بخشد. علاوه بر این قابلیت چرخش 360 درجه را نیز دارد. مشتریان هنگام خرید جاروبرقی BIM VC4105 یک کیسه ثابت و پاکت کاغذی 5 دریافت می کنند.سایز مخزن جاروبرقی BIM VC4105 بزرگ و مطابق با xxl است و برای تغییر سریع بودجه مشکلی وجود ندارد. سیم بلند جاروبرقی مدل Beam VC4105 شعاع کاری 11 متر را فراهم می کند. جاروبرقی پرتویی مدل VC4105 مجهز به توان اقتصادی است. از دیگر محصولات مشابه با کیفیت می توان به ماشین لباسشویی Beam VC4101 اشاره کرد.

نحوه استفاده از جاروبرقی BIM VC4105

کار با جاروبرقی Beam VC4105 بسیار آسان است و برای افراد مسن که سهولت استفاده برای آنها اهمیت ویژه ای دارد بسیار مناسب است. برای کار با جاروبرقی Beam VC4105 کافی است برس مورد نظر را به لوله تلسکوپی متصل کرده و دکمه پاور را فشار داده و مکش دستگاه را با ولوم چرخشی تعبیه شده در دستگاه تنظیم کنید. برای طول عمر دستگاه و حفظ سلامت خانه و دستگاه، بهتر است هر از چند گاهی فیلتر، برس و تیوپ را با آب گرم و مواد شوینده ملایم شسته و گرد و غبار را از روی دستگاه پاک کنید. از جمع آوری مایعات با دستگاه خودداری کنید. همچنین از پر کردن بیش از حد کیسه خودداری کنید. در مقاله زیر بخوانید جاروبرقی چیست و چگونه از آن استفاده می شود.

بیم

جاروبرقی بیم مدل VC4105 یکی از مدل های موجود در بازار است. از گذشته تا به امروز، BIM همواره در تلاش بوده است تا محصولات با کیفیت را با استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا اختراع و تولید کند. محصولات این شرکت دارای لیسانس آلمان بوده و اخیرا در کشورهای مختلف از جمله ایران جمع آوری شده است. محصولات این شرکت شامل آرام پز، بخارپز، پلوپز، آبمیوه گیری، مرکبات گیری، مخلوط کن، اجاق گاز، چای ساز، گریل، اتو، ساندویچ ساز، آبمیوه گیری، مخلوط کن، سشوار و جاروبرقی می باشد. فروشگاه اینترنتی باما کالا یکی از بازیگران فعال در گستره محصولات برند بیم می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۷:۲۵ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)