معرفی بهترین لوازم خانگی معرفی بهترین لوازم خانگی .

معرفی بهترین لوازم خانگی

غذاساز بیم 1002

سرخ کن بیم مدل AF1002 یکی از جدیدترین محصولات بسیار کاربردی و شیک شرکت بیم می باشد. سرخ کردن غذا یکی از محبوب ترین انواع پخت و پز در تمام نقاط جهان است و این امر شرکت های تولید کننده لوازم خانگی را ترغیب به ساخت سرخ کن ها کرده است. اما تاکید پزشکان بر پرهیز از چربی های اشباع شده و غذاهای سرخ شده، بسیاری از افراد را از استفاده از سرخ کن ها دور نگه داشته است. این امر باعث شد تا تولید کنندگان پیشرو لوازم آشپزخانه نسل جدیدی از سرخ کن ها به نام Huapz (سرخ کن بدون روغن) را به بازار عرضه کنند. محصولی که نه تنها کیفیت غذا به اندازه سرخ کن ها لذیذ است، بلکه سلامت غذا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زیرا هنگام آشپزی فقط به حداکثر یک قاشق غذاخوری روغن سرخ کردنی نیاز دارید. هواکش بیم یکی از محصولات سالم و با کیفیت شرکت بیم می باشد. Airfryer با توان 1750 وات دستگاهی قدرتمند برای سرخ کردن انواع غذا می باشد. اگر قصد خرید فر، هوپس و مایکروفر را دارید و علاوه بر کیفیت، قیمت محصول نیز برایتان مهم است، بدون شک سرخ کن Hoapz beam AF1002 پیشنهاد بسیار خوبی برای شماست. زیرا قیمت سرخ کن Hoapz Beam نسبت به محصولات مشابه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. ما می خواهیم در مورد این محصول بیشتر بدانیم.


ویژگی های سرخ کن مدل AF1002

توان مصرفی 1750 وات
ظرفیت 5 لیتر
دما از 65 تا 200 درجه
حداکثر زمان کارکرد مداوم 60 دقیقه
من یک صفحه دیجیتال گرفتم
مورد استیل ضد زنگ
گردش هوا 360 درجه
دارای 8 برنامه از پیش تعیین شده
جنس تابه چدن با روکش نچسب می باشد.
قادر به پختن غذای منجمد است
دارای 18 ماه گارانتی

سرخ کن بیم مدل AF1002 دارای مجوز آلمان و مونتاژ شده در ایران می باشد. ظرفیت سرخ کن بادی 5 لیتر می باشد. مواد موجود در سرخ کن بادی AF1002 از پلاستیک مرغوب ساخته شده است، قسمت بیرونی آن با لایه ای از فولاد ضد لک و ضد زنگ پوشانده شده است. این امر نه تنها زیبایی خاصی به دستگاه می بخشد، بلکه به لطف بدنه استیل، تمیز کردن دستگاه پس از اتمام کار بسیار راحت تر است. علاوه بر این در اثر گرما، دستگاه کیفیت ظاهری خود را از دست نمی دهد. فریزر بیم قادر به تولید حرارت از 65 تا 200 درجه سانتیگراد است که برای پخت انواع غذا ایده آل است. کارکرد مداوم سرخ کن هوا معادل 60 دقیقه است. سرخ کن بادی بیم AF1002 مجهز به فناوری گردش هوای 360 درجه است که حرارت را به طور یکنواخت در تمام سطح ظرف پخش می کند و باعث افزایش کیفیت و سرعت کار می شود. جنس دستگاه سرخ کن بادی از چدن نچسب مرغوب می باشد. 8 برنامه از پیش تعیین شده در سرخ کن Hoapz Beam ادغام شده است که کار با آن را بسیار آسان می کند. قابلیت یخ زدایی و پختن مواد غذایی منجمد نیز در سرخ کن Hoapz Beam تعبیه شده است که آن را برای کارمندانی که به دنبال یک رژیم غذایی سالم هستند ایده آل می کند. نمایشگر دیجیتال تعبیه شده در سرخ کن بادی AF1002 برنامه انتخابی و زمان باقیمانده را نشان می دهد. از دیگر محصولات باکیفیت برند BEAM می توان به مدل AF1001 کولر گازی BEAM اشاره کرد.

نحوه استفاده از سرخ کن بیم مدل AF1002

برای کار با سرخ کن AF1002، کافی است غذایی را که می خواهید بپزید در سبد قرار دهید. در صورت تمایل می توانید یک قاشق روغن اضافه کنید. دستگاه را روشن کرده و برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و پس از چند دقیقه غذای لذیذ و خوش طعمی را از سرخ کن پرتو هوآپز دریافت خواهید کرد. برای افزایش عمر دستگاه از پر کردن بیش از حد ظرف خودداری کنید. بیش از یک ساعت از سرخ کن هوا به طور مداوم استفاده نکنید. پس از هر بار استفاده، ظرف و فیلتر دمنده هوا را با آب و صابون ملایم بشویید. در ادامه پیشنهاد می کنیم مقاله سرخ کن بدون روغن را مطالعه کنید.

درباره برند BIM

پرتو سرخ کن هوا مدل AF1002 یکی از محصولات بسیار کاربردی برند بیم می باشد. محصولات شرکت BEEM آلمان از جمله محصولات آشپزخانه برقی با آخرین تکنولوژی روز و کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه می شود. طیف محصولات آنها شامل آرام پز، بخارپز، چای ساز، گریل، بخارپز، جاروبرقی، ساندویچ ساز، پلوپز، چرخ گوشت، سرخ کن، جاروبرقی و غذاساز است. محصولات برقی BIM می تواند نیازهای خانه و آشپزخانه شما را برآورده کند. فروشگاه اینترنتی باما کالا نماینده محصولات بیم بوده و تمامی محصولات شرکت بیم را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۰:۳۹ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)